کد خبر: ۱۳۳۷۰
به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان؛

نخستین دوره تربیت مدرس کودک با گرایش روش تدریس در گلستان برگزار شد

نخستین دوره تربیت مدرس کودک با گرایش روش تدریس (۲۱ و۲۲ دیماه) به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نخستین دوره تربیت مدرس کودک با گرایش روش تدریس (۲۱ و۲۲ دیماه) با حضور حسین همتی مدرس این دوره به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان و با همکاری مؤسسه رسالت‌القرآن گرگان برگزار شد.

محمد قدوسی‌زاده برگزاری این دوره را از اقدامات مهم راهبردی اداره امور قرآن استان برشمرد و گفت: دوره تربیت مدرس با هدف شناسایی و احصاء معلمان مستعد، آموزش، تأمین و تربیت مدرسان متخصص در حوزه  کودک به جهت تدریس در دوره‌های «تربیت مربی آشنای و انس کودکان با قرآن گرایش روش تدریس در راستای خودکفایی و تکمیل حلقه‌های آموزشی استان است.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه در این دوره افراد مهارت کلاس داری و روش تدریس را می‌آموزند، افزود: انتظار می‌رود در پایان افراد در گفتمان مبانی نظری و روش‌های نوین همچون شعرگویی، قصه‌گویی، کاردستی و نقاشی، نمایش و بازی‌های کودکان با محوریت آیات قرآنی  دانش لازم را کسب کرده و به مربیان انتقال دهند.

وی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان پس از گذراندن ۱۱۲ ساعت آموزش حضوری و غیرحضوری و در صورت قبولی در آزمون، موفق به اخذ گواهینامه «تربیت مدرس دوره‌های تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن کریم» خواهند شد.

قدوسی‌زاده با بیان‌اینکه این دوره با حضور ۳۰ نفر بانوی گلستانی واجب الشرایط در سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، ادامه داد: افراد بعد از دریافت مدرک می‌توانند در اداره امور قرآنی و مؤسسات قرآنی مردمی به تدریس بپردازند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار