کد خبر: ۱۳۴۵۱
مسئول اداره تبلیغات اسلامی صیدون خبر داد:

مساجد در صیدون میزبان معتکفان خواهند بود

مسئول اداره تبلیغات اسلامی صیدون از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۶ مسجد این شهرستان خبر داد.
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

مساجد در صیدون میزبان معتکفان خواهند بودبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام فاطمی در جلسه هماهنگی برنامه معنوی اعتکاف باحضور مسئولان و فعالان فرهنگی صیدون که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: امسال اعتکاف رجبیه در ۶ مسجد از مساجد صیدون و روستا‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های محوری ویژه جوانان پسر و دختر است، افزود: زیر ساخت‌های این مساجد آماده خدمت رسانی به معتکفان است.

حجت الاسلام فاطمی به تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را برای این مراسم معنوی اشاره کرد و ادامه داد: در سال‌های قبل صرفا مسائل عبادت و عزت در مسجد را دنبال نمی‌کردیم، بلکه با مد نظر داشتن مباحث اجتماعی، کمک‌های مؤمنانه و موضوع اشتغال و ازدواج آسان را با توجه به ظرفیت معتکفان مطرح کرده ایم.


مسئول اداره تبلیغات اسلامی صیدون اضافه کرد: امسال نیز از مسئولان شهری دعوت کرده‌ایم تا در مراسم اعتکاف حضور داشته باشند و باظرفیت خوبی که دارند، همکاری داشته باشند.


وی گفت: بخشی از هزینه‌ها را فعالان فرهنگی و مردم تأمین می‌کنند و برای بخشی از ظرفیت مسجد استفاده می‌کنیم، بدین‌ترتیب سعی داریم مبلغی از معتکفان دریافت نشود و اگر هم دریافتی انجام گرفت برای معتکفان در زمینه فرهنگی هزینه شود.

ارسال نظر