کد خبر: ۱۳۵۴۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

امام جواد (ع) اسوه شجاعت و مقاومت است

حجت الاسلام رضا دیلمی با بیان اینکه امام جواد (ع) اسوه شجاعت و مقاومت برای جوانان است، گفت: ایشان تمام عمرش را در دفاع از اسلام و صیانت از اسلام ناب سپری کرد.
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امام جواد علیه السلام مظهر مبارزه با کفر، نفاق، طاغوت و استکبار و اسوه شجاعت و مقاومت برای جوانان ما است.

وی با بیان اینکه امام جواد علیه السلام تمام عمرش را در دفاع از اسلام و صیانت از اسلام ناب سپری کرد، خاطر نشان کرد : امام جواد علیه السلام در سن ۲۵ سالگی و در اوج جوانی، وجودش برای دشمنان غیر تحمل بود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه سعی دشمن بر این است که مردم را نسبت به آینده ناامید کند، افزود: تعمیق باورهای دینی، بصیرتی و دشمن شناسی، تکلیف هر مسلمان و دلداده به مکتب قرآن و عترت است.

وی گفت : درس بزرگ امام جواد علیه السلام این است که تا کفر و نفاق و طاغوت است مبارزه هم هست و باید با مقاومت و ایستادگی در مقابل قدرت‌های استکباری، منافقین و جریان نفوذ با وحدت کلمه و حضور در صحنه ایستادگی کرد.

دیلمی بیان کرد: امروز دشمن برای تطهیر چهره هیولایی خودش از طریق جنگ رسانه‌ای و تبلیغی دست به حیله‌گری، ریاکاری و نفاق می‌زند و جای جلاد و شهید را عوض می‌کند همانند جنگ رژیم غاصب صهیونیستی و مردم مظلوم فلسطین.

ایشان با اشاره به این مطلب که ائمه اطهار علیه السلام با جهاد خودشان برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار اسلام ناب افزودند، ابراز کرد : ائمه اطهار علیه السلام تمام عمرشان را در تحقق تمدن نوین اسلامی و مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی سپری کردند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: امروز دشمن از جبهه مقاومت و همچنین از انقلاب اسلامی هراس دارد انقلابی که در بلندای جهان ایستاده است و دشمن سعی دارد با شهادت رساندن سربازان جبهه مقاومت جلوی این حرکت نورانی را بگیرد.

 وی بیان کرد: با تاسی از سیره زندگی امام جواد (ع) بتوانیم در مسیر تحقق تمدن نوین عظمای حضرت ولی عصر عجل الله در و مبارزه با طاغوت حرکت کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار