کد خبر: ۱۳۵۵۲
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سرایان:

آماده‌سازی ۱۲ مسجد شهرستان سرایان برای پذیرایی از معتکفین

حجت‌الاسلام طاهری از آماده‌سازی ۱۲ مسجد شهرستان سرایان برای پذیرایی از معتکفین خبر داد.
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

به گزارش  روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد طاهری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سرایان در جلسه شورای اداری این شهرستان که با محوریت موضوع اعتکاف و دهه فجر برگزار شد، ضمن تبریک ماه رجب از این ماه به‌عنوان ماه استثنایی یادکرد که تمام عبادات را در درون خود جمع کرده است و گفت: تاکنون در شهر سرایان بالغ‌بر ۲۰۰ نفر در اعتکاف ثبت‌نام کرده اند که نیمی از این تعداد را دانش آموزان به خود اختصاص داده و پیش‌بینی می‌شود در مراسم معنوی و فرهنگی اعتکاف بالغ‌بر ۳۰۰ نفر در شهرستان سرایان شرکت کنند.

وی بابیان اینکه اعتکاف موضوعی مردمی است و ما نیز به‌عنوان مسئولین ادارات و کارکنان آن بخشی از همین مردم هستیم، افزود: در جریان اعتکاف سال جاری حضور مسئولین استانی و میهمان کشوری را خواهیم داشت از ارائه برنامه‌های تبیینی و فرهنگی و علمی و معنوی پیش‌بینی‌شده در اعتکاف امسال بهره‌مند خواهیم بود.

حجت‌الاسلام طاهری بابیان آماده‌سازی ۱۲ مسجد برای پذیرایی از معتکفین گفت: ۲ مسجد برای اعتکاف دانش‌آموزی در نظر گرفته‌شده است که برنامه‌های ویژه در آن اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با ماه رجب خاطرنشان کرد: تمام ادارات باید با برنامه‌های متنوع خود در شیرینی ذائقه و حلاوت مردم سهیم شوند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سرایان با تأکید بر آذین‌بندی و فضاسازی شهر اضافه کرد: در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن چند موکب با حضور فعال جوانان در سه‌نقطه شهری به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار