کد خبر: ۱۳۵۸۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

قرآن مهمترین محور اقناع افکار عمومی برای مشارکت در انتخابات است

حجت الاسلام عباسعلی گرزین، قرآن را مهمترین محور اقناع افکار عمومی برای مشارکت در انتخابات دانست و گفت: با کنشگری فعالان قرآنی انتخابات ۱۱ اسفند امسال باشکوه‌ترین انتخابات در ۴۵ سال اخیر خواهد بود.
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در جلسه کمیته قرآنی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان اظهار کرد: خدای متعال در قرآن می‌فرماید که ایام الله و برخی حقیقت‌ها را به هم یادآوری کنید، زیرا که برای جلوه حق و عناصر ایمانی منفعت دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، جهاد تبیین را بیان دائمی مصادیق تجربی در تاریخ و سنت‌های الهی به زبان هر قشر دانست و افزود: مرور سنت‌های الهی در قرآن یکی از مهمترین محور‌های الهی بوده که بر جان آدمی که با فطرت وی سازگاری دارد می‌نشیند و بر وی اثر خواهد گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: امسال باید برنامه‌های قرآنی را از منظر کمی و کیفی بهبود بخشید و از اقشار جدیدی همچون هنرمندان، ورزشکاران و... نیز در فعالیت‌های قرآنی بهره ببریم.

حجت‌الاسلام گرزین، قرآن را مهمترین محور اقناع افکار عمومی برای مشارکت در انتخابات دانست و گفت: ۱۱ اسفند امسال باید با شکوه‌ترین انتخابات ۴۵ سال اخیر و تکمیل کننده افتخارات سال ۱۴۰۲ باشد که این امر با کنشگری فعالان قرآنی رقم خواهد خورد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار