کد خبر: ۱۳۵۹۹
کانون مداحان شهرستان همدان برگزار می‌کند؛

دوره آموزش مداحی ویژه مداحان و ذاکرین شهرستان همدان

به گفته حجت الاسلام مهدی شرنجانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان دومین دوره آموزش مداحی توسط کانون مداحان شهرستان همدان در حال برگزاری است.
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

دوره آموزش مداحی ویژه مداحان و ذاکرین شهرستان همدانبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام شرنجانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با تاکید بر حفظ حرمت عزیزان پیشکسوت در این عرصه بیان داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مداحان، امسال در اولویت برنامه‌های این کانون قرار دارد و باید از تمامی ظرفیت مداحان استفاده شود و به استعدادیابی توجه ویژه شود و آموزش و توانمندسازی مداحان نیز باید به صورت ویژه مدنظر این قرار گیرد.

حجت الاسلام شرنجانی اظهار داشت:  با برنامه‌ریزی، تلاش و هم‌افزایی شاهد رشد و پیشرفت مداحی باشیم و آنچه نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی (است در این استان محقق شود.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده توسط کانون مداحان شهرستان این دوره به صورت هفتگی و به مدت دو ماه در اداره کل تبلیغات اسلامی همدان در حال برگزاری است  و منابع درسی جهت آموزش به مداحان شامل:قرآن  تاریخ اسلام، آوا شناسی، شعر شناسی، اخلاق مداحی و فنون مداحی می‌باشد.

حجت الاسلام شرنجانی گفت: مداحان و فعالان فرهنگ دینی و اسلامی به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب، باید همیشه هوشیار باشند و تنها در راه تبلیغ دین اسلام گام بردارند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در ادامه یادآورشد: سازماندهی، تقویت و اصلاح امور مداحان، برنامه‌ریزی برای ارتقاء کیفیت مداحی، نظارت صحیح بر عملکرد ذاکران اهل بیت (ع) و به روز رسانی اطلاعات مداحان از دیگر برنامه‌های این کانون در سال جاری است.

گفتنی است شرکت کنندگان بعد از گذراندن این دوره از طرف مراجع برگزاری گواهینامه معتبر پایان دوره دریافت می‌نمایند.

ارسال نظر