کد خبر: ۱۳۶۳۷
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران خبرداد:

هشت مسجد میزبان معتکفین

معتکفین در مراسم اعتکاف در ۸ مسجد شهری و روستایی در شهرستان دهلران مستقر می شوند.
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

هشت مسجد میزبان معتکفینبه گزارش  روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام امین کاکه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران ضمن تبریک فرار رسیدن میلاد امام علی (ع) و روز پدر گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران، ثبت‌نام از معتکفین در ۸ مسجد شهری و روستایی جهت بهره مندی از ایام البیض اعتکاف، انجام گرفته است.

حجت‌الاسلام کاکه افزود: فضیلت و اهمیت سنت حسنه اعتکاف در آیات قرآن کریم و روایات و سیره ائمه معصومین (ع) بیان شده و برآن تاکید فراوان شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران در ادامه اظهار داشت: حضور گسترده دانش آموزان در اعتکاف امسال برای بهره مندی از فیوضات این سنت حسنه، فرصت مناسبی را برای تزکیه و طهارت دل و جان ایجاد کرده و ریشه‌های شخصیت نوجوان در این ایام میتواند با ریشه و اصل اعتقادات اسلامی و قرآنی پیوند بخورد.

وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای حضور و بهره مندی از اوقات اعتکاف برای معتکفین عزیز در نظر گرفته شده است و در قالب جلسات متعدد با عوامل اجرائی برنامه‌های قرآنی و دینی قابل اجرا، طراحی و تبیین شده است.

آغاز سنت حسنه اعتکاف قبل از اذان صبح روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه وخاتمه آن بعد از نماز مغرب و عشا روز شنبه هفتم بهمن ماه میباشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار