کد خبر: ۱۳۶۵۲
با حضور در مدرسه‌ای انجام شد؛

سخنرانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران در جمع رای اولی‌ها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران در جمع رای اولی‌ها حضور یافت و در مورد اهمیت شرکت در انتخابات در این برهه حساس سخنرانی کرد.
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

سخنرانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران در جمع رای اولی هابه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سخنرانی حجت السلام امین کاکه در جمع دانش آموزان هنرستان حضرت خدیجه کبری (س) و دبیرستان عفت شهر پهله از توابع شهرستان دهلران برگزار شد. حجت الاسلام  کاکه در این نشست ضمت تاکید بر لزوم حضور رای اولی‌ها در انتخابات، گفت: جهت افزایش حضور مردم در انتخابات باید نخبگان جامعه با نشان دادن معیار‌های یک نماینده ایده آل به مردم، آگاهی‌های لازم را ارائه نموده و در نتیجه مردم بتوانند انتخاب اصلح را داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران افزود: افراد ذی نفوذ و تاثیر گذار در جامعه باید نقش تبلیغی و ترویجی خود را در راستای اهمیت و ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات را ایفا کنند و از روحیه یاس و نا امیدی که دشمن در صدد القای آن به جامعه است جلو گیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: اصل انتخابات و سپردن سرنوشت جامعه به دست مردم، یک اصل مترقی و قرآنی هست و این نشان از اصول مردم سالاری دینی و اهمیت حضور مردم در تعیین سرنوشت خود می‌باشد.

 دراین نشست  سؤالات سیاسی و انتخاباتی دانش آموزان توسط بخشدار، رئیس اداره آموزش و پرورش زرین‌آباد و رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران پاسخ داده شد.

ارسال نظر