کد خبر: ۱۳۶۸۱
دبیر ستاد برگزاری اعتکاف خراسان جنوبی خبر داد:

افزایش ۸۶ درصدی شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف در خراسان جنوبی

حجت الاسلام صفری گفت: امسال ۲۱ هزار و ۵۵۲ نفر در مراسم معنوی اعتکاف از خراسان جنوبی شرکت کرده اند که نسبت به سال گذشته افزایش ۸۶ درصدی داشته است.
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسن صفری، دبیر ستاد برگزاری اعتکاف خراسان جنوبی در گفتگو با روابط عمومی استان اظهار داشت: باوجود تلفیق مساجد با جمعیت کم،   بیش از ۲۵۰ مسجد در استان خراسان جنوبی میزبان معتکفین جهت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف هستند.

وی بابیان اینکه ۲۱ هزار و ۵۵۲ نفر در مراسم معنوی اعتکاف استان شرکت کرده‌اند، افزود: آمار شرکت‌کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش ۸۶ درصدی داشته است.

حجت‌الاسلام صفری در ادامه بیان کرد: ۱۴ هزار و ۵۷۸ نفر از شرکت‌کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف در استان خراسان جنوبی از بانوان هستند و ۶ هزار و ۴۵۸ مرد نیز در این مراسم شرکت کرده‌اند.

دبیر ستاد برگزاری اعتکاف خراسان جنوبی در خصوص تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اعتکاف گفت: در مراسم معنوی اعتکاف امسال پنج هزار و ۱۷۱ دانش‌آموز دختر و سه هزار و ۴۴۲ دانش‌آموز پسر شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام صفری در پایان گفت: بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در اعتکاف امسال در خراسان جنوبی مربوط به شهرستان‌های بیرجند با ۷۳۲۶ نفر، طبس با ۲۷۹۵ نفر، قاین با ۱۷۶۵ نفر و زیرکوه با ۱۶۶۴  می‌باشد.افزایش ۸۲ درصدی شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف در خراسان جنوبی

ارسال نظر