حجت الاسلام افتخاری تاکید کرد:

طراوت خاص اعتکاف امسال با رویش و حضور نوجوانان در استان کهگیلویه و بویراحمد 

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور۷۲۰۰ نفر خواهر و برادرمعتکف با رشد صددرصدی در ۹۶ مسجد استان خبر داد.
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

طراوت خاص اعتکاف امسال با رویش و حضور نوجوانان در استان کهگیلویه و بویراحمد به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سیدرضا افتخاری، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت سالروز وفات شهادت گونه حضرت زینب (س)، و اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف به خصوص نوجوانان در مراسم اعتکاف و رشد صد در صدی نسبت به سال‌های گذشته اظهار داشت:مراسم معنوی اعتکاف یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تقویت مبانی اعتقادی و طراوت معنوی است که شایسته هست به بهترین صورت  پاس داشته شود.

وی با تصریح براین نکته که امسال نسبت به سال گذشته رشد صدرصدی داشته ایم گفت:امسال ۷۲۰۰ خواهر و برادر در ۹۴ مسجد استان معتکف شدند که از این تعداد۳۸۳۲ دانش آموز و نوجوان هستند. وی افزود:تقریبا از هر ۱۱۰ نفر جمعیت استان یک نفر معتکف بوده که این رویش مایه برکت وامیدورای  برای آینده نظام است.

افتخاری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان پاره‌ای از اقدامات فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان  در مراسم اعتکاف از جمله اعزام مبلغ ویژه، برگزاری محافل قرآنی  و برگزاری جشن میلاد همراه با سخنرانی و مداحی گفت: علیرغم کمبود مسجد در مرکز استان برای معتکفین گفت: خوشبختانه با هماهنگی و برنامه ریزی تا حدودی این مشکل، مرتفع گردید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار