کد خبر: ۱۳۷۰۳
حجت السلام کاکه مطرح کرد:

شرکت در انتخابات، وظیفه‌ای شرعی، سیاسی و اجتماعی

حجت الاسلام امین کاکه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران در خطبه‌های پیش از نماز جمعه: شرکت در انتخابات، وظیفه‌ای شرعی، سیاسی و اجتماعی است.
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

شرکت در انتخابات، وظیفه ای شرعی، سیاسی و اجتماعیبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام امین کاکه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران، به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه، شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی، سیاسی و اجتماعی معرفی کرد و تعیین سرنوشت خود و آینده کشور را در گرو شرکت در انتخابات دانست.

وی تلاش شبانه روزی دشمن در جهت ایجاد حس نامیدی بین مردم در آستانه انتخابات را نشانه اهمیت حضور پرشور مردم در این رویداد مهم دانست و افزود: لازم است که همه کسانی که به نوعی دارای مخاطب هستند، چه در منابر و چه در تلویزیون و یا فضای مجازی، بصورت جهادی در جهت حضور حداکثری مردم جهاد تبیین را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و دست آوردهای مهم انقلاب را در جامعه بازتاب دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: مسئولین باید با جدیت در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم گام بردارند، چرا که مردم کشورمان بارها پای کار انقلاب آمده و حمایت خود را اعلام کرده اند.

حجت الاسلام کاکه در ادامه شخصیت امام علی (ع) را شخصیتی بی نظیر در تاریخ اسلام معرفی کرد و ازاوصاف کمالی وجودی آن شخصیت متعالی، زهد و پشت پا زدن به دنیا و تعلقات مادی و نفسانی دانست.

وی افزود: حضور گسترده نوجوانان و جوانان در اعتکاف امسال را فرصتی مناسب جهت بهره مندی آنان از فضایل و آثار مترتب بر این ایام می دانم، و از اعتکاف به عنوان سنت حسنه ای که در آن انسان روح و جان خود را جلا می دهد، و با معبود خود رابطه ای عاشقانه آغاز میکند، یاد کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار