کد خبر: ۱۳۷۳۶
با استقبال پرشور مواجه شد؛

حضور دانش‌آموزان بخش سراب میمه از توابع شهرستان دهلران در اعتکاف

مراسم اعتکاف در بخش سراب میمه از توابع شهرستان دهلران در حالی برگزار شد که دانش‌آموزان و نسل جدید استقبال پرشوری از اعتکاف داشتند.
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

حضور پرشور دانش‌آموزان بخش سراب میمه از توابع شهرستان دهلران در اعتکافبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام امین کاکه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران گفت: در مراسم اعتکاف امسال ۲ مسجد در شهر سراب میمه از توابع شهرستان دهلران، میزبان معتکفین شدند.

حجت الاسلام کاکه در این خصوص گفت: نخستین روز اعتکاف همزمان با ولادت با سعادت امام علی (ع) در مسجد جامع با حضور پرشور مردم مؤمن و ولایتمدار بخش سراب میمه آغاز شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران در ادامه افزود: همزمان با مراسم اعتکاف و مناجات در مساجد این بخش، برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز در سطح مساجد برای معتکفین از جمله  قرائت دعای ماه رجب، اقامه نماز به صورت جماعت، سخنرانی مذهبی به مناسبت ولادت امام علی(ع)، برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد:  مراسم اعتکاف امسال در بخش سراب میمه  با استقبال بی‌نظیری از سوی مردم مواجه شده و نکته قابل توجه موضوع اینجاست که دانش‌آموزان استقبال خوبی از اعتکاف امسال کردند. تعداد معتکفین بخش سراب میمه۱۳۰ نفر بود.

ارسال نظر