در چهارمحال و بختیاری؛

حضور بیش از ۱۱ هزار نفر در مراسم پر فیض و برکت اعتکاف

امسال ۱۱ هزار و ۴۱۷ نفر در چهارمحال و بختیاری در مراسم اعتکاف شرکت داشتند و با توجه به اینکه سال گذشته این آمار بالغ‌بر ۵ هزار و ۷۰۰ نفر بود می‌توان گفت آمار افراد شرکت‌کننده در این مراسم معنوی بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، همزمان با ایام البیض مراسم پر فیض و برکت اعتکاف در مساجد شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری برگزار و با استقبال بالای مردم مواجه شد.

براساس بررسی‌های صورت گرفته امسال ۱۱ هزار و ۴۱۷ نفر در چهارمحال و بختیاری در مراسم اعتکاف شرکت داشتند و با توجه به اینکه سال گذشته این آمار بالغ‌بر ۵ هزار و ۷۰۰ نفر بود می‌توان گفت آمار افراد شرکت‌کننده در مراسم معنوی اعتکاف بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

لازم به ذکر است در سال جاری ۱۳۵ مسجد میزبان معتکفین بودند درحالی که سال گذشته مراسم معنوی اعتکاف در ۱۱۰ مسجد استان برگزار شده بود و در این حوزه شاهد رشد ۲۲.۷ درصدی هستیم.

گفتنی است امسال دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری استقبال بالایی از مراسم اعتکاف داشته و حدود ۵ هزار و ۵۴۶ نفر از آن‌ها در این مراسم معنوی شرکت داشتند درحالی که این آمار سال گذشته سه هزار و ۵۰۰ نفر بوده و این یعنی در این حوزه ۵۸.۴ درصد رشد وجود داشته است.

از تاریخ ۵ لغایت ۷ بهمن ماه در شهرستان شهرکرد ۳۲ مسجد، بروجن ۱۹ مسجد، اردل ۱۴ مسجد، فارسان ۱۳ مسجد، کیار ۱۲ مسجد، سامان ۱۱ مسجد، لردگان ۱۱ مسجد، بن ۸ مسجد، کوهرنگ ۶ مسجد، فلارد ۴ مسجد، فرخشهر ۳ مسجد و در خانمیرزا ۲ مسجد میزبان معتکفین بودند.

همچنین در ایام اعتکاف سال جاری ۳ هزار و ۳۷۳ نفر در شهرکرد، یک هزار و ۸۵۲ نفر در بروجن، یک هزار و ۸۰ نفر در لردگان، یک هزار و ۴۰ نفر در بن، ۸۵۵ نفر در کیار، ۷۶۳ نفر در اردل، ۷۲۱ نفر در فارسان، ۷۰۰ نفر در سامان، ۳۲۰ نفر در فلارد، ۲۹۳ نفر در فرخشهر، ۲۵۰ نفر در خانمیرزا و ۱۷۰ نفر در شهرستان کوهرنگ در این مراسم پرفیض و برکت شرکت کردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار