کد خبر: ۱۳۷۶۹
حوزه هنری خوزستان برگزار کرد؛

برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» در مدارس اهواز

به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان خوزستان برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» در ۶ مدرسه اهواز برگزار شد
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» در مدارس اهوازبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول باشگاه رشد کودک و نوجوان حوزه هنری استان تصریح کرد: با همت واحد کودک و نوجوان حوزه هنری، پویش قصه گویی در اهواز آغاز شده و در هفته‌های آینده نیز این برنامه در آبادان، دزفول و ایذه برگزار خواهد شد.

علی رضا زاده اظهار کرد: برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» برنامه قصه خوانی و نقالی برای بچه‌های دبستان و چهارم تا ششم از سن ۹ تا ۱۱ ساله برگزار شد."

وی با بیان اینکه این برنامه به مدت ۲روز در ۶ مدرسه از مدارس اهواز برگزار شد، افزود: قصه‌ها شامل موضوعاتی از زندگینامه اهل بیت از جمله حضرت علی (ع)، حضرت فاطمه و آسیه (س) و شهدا، شهدای نوجوان مثل بهنام محمدی علی لندی و مریم کاظم‌زاده بوده است.

رضا زاده اظهار داشت: در این برنامه، قصه‌هایی از شاهنامه و بحث آرش پهلوان نیز مطرح شد که با حضور یک گروه از حوزه هنری خوزستان در مدرسه، برنامه‌ای یک ساعته برگزار شد که امکان ارتباط دو طرفه با بچه‌ها را فراهم شود.

وی افزود: برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت و این برنامه یک قسمت از برنامه سفر قهرمان است که دیروز در تهران آغاز شده است.

رضا زاده در پایان از همکاری بسیج دانش آموزی ناحیه ۳ و هماهنگی مدارس توسط آنها تشکر کرد.

شایان ذکر است که پویش «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» از اول بهمن‌ماه در استان‌های یزد، مازندران، کردستان، تهران و خوزستان برگزار می‌شود و مسئولان فرهنگی هنری استان‌های دارای ظرفیت، می‌توانند آمادگی خود را برای میزبانی و برگزاری این رویداد در استان مورد نظر از طریق کانال‌ها و صفحات مجازی حوزه هنری کودک و نوجوان اعلام کنند.

این رویداد فرهنگی هنری که به همت حوزه هنری کودک و نوجوان برنامه‌ریزی شده، ویژه‌برنامه‌ای مستمر و ادامه‌دار خواهد بود و به صورت هفتگی توسط هنرمندان استانی در اقصی نقاط کشور برگزار می‌شود.

از بخش‌های جذاب و هیجان‌انگیز این رویداد، پویش «من یک قهرمانم» است که با جریان‌سازی شرایطی را برای مخاطبان فراهم می‌کند تا بگویند چه کاری می‌توانند انجام دهند که قهرمان شهر و کشور خود باشند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار