کد خبر: ۱۳۸۰۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

عزم عزاداری بوشهر به جهاد تبیین در راستای لبیک به مقام معظم رهبری است

حجت‌الاسلام قادری در جریان برگزاری نخستین آئین «روز ستایشگری و نوای آئینی بوشهر» در سخنانی عزم عزاداری این استان به جهاد تبیین را قدم مؤثر هیئت در راستای لبیک به مقام معظم رهبری دانست.
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

عزم عزاداری بوشهر به جهاد تبیین در راستای لبیک به مقام معظم رهبری استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد قادری ۹ بهمن ۱۴۰۲ در حاشیه برگزاری نخستین آئین «روز ستایشگری و نوای آئینی بوشهر» اظهار داشت: امام حسین (علیه‌السلام) الگوی تمام مجاهدان عالم و الگوی حماسه پنج قرن مقاومت استان بوشهر است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن خیر مقدم به خادمان مدح و مرثیه پهنه‌ی جنوب کشور که از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، هرمزگان و خادمان و مداحان استان بوشهر، پایتخت مقاومت که در این نشست شرکت کرده بودند، افزود: تک تک قدم‌های مجاهدان ما در مبارزه با استکبار و ظلم‌ستیزی درس عاشورای امام حسین (ع) است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: عزم شورای شبکه هیئت و تشکل‌های دینی در جهت هویت‌بخشی به آیین‌های عزاداری فاخر و ماندگار است که بی‌شک جای مباهات دارد و در کشور کمتر جایی چنین استفاده‌ای از شعر فاخر دیده می‌شود.  

حجت‌الاسلام قادری ادامه داد: وجود چنین مدل‌ها و ملودی‌های انسان‌سازی در مراسمات عزاداری بوشهری در اوج وقار، باعث انسان سازی بر اساس اندیشه قیام و تبیین عزای امام حسین (ع) می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: بی‌شک عزم عزاداری بوشهر به جهاد تبیین می‌تواند از مؤثرترین حرکت‌های هیئات مذهبی در راستای لبیک به مقام معظم رهبری باشد که فرمودند هیئت پایگاه جهاد تبیین است.

ارسال نظر