کد خبر: ۱۳۸۰۷
۴ بهمن | رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از سامانه «شمع» مطرح کرد؛

تاکید بر اهتمام ویژه نسبت به توانمندسازی مبلغان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اهتمام ویژه به توانمندسازی مبلغان در میدان گفت: افراد مبلغ مورد توجه افراد در محله هستند و رشد آن‌ها در منظر مردم نیکو و پسندیده است.
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بعد از ظهر چهارشنبه ۱۱ بهمن پس از بازدید بخش‌های مختلف شبکه مبلغان و عملیات‌های تبلیغی اداره کل امور مبلغان در جمع مدیران و کارکنان این مجموعه ضمن عرض خدا قوت، فعالیت‌های تبلیغی در عرصه‌های مختلف مجازی و میدانی را در راستای جهاد مقدس تبیین عنوان کرد.

حجت‌الاسلام قمی با تاکید بر اهتمام ویژه به توانمندسازی مبلغان در میدان افزود: افراد مبلغ مورد توجه افراد در محله هستند و رشد آن‌ها در منظر مردم نیکو و پسندیده است.

وی محوریت قرآن در سلوک تبلیغی پیامبر را مورد توجه قرار داده و اهتمام به آن را یک ضرورت اولویت دار در عرصه امور مبلغان دانست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تبیین این مهم که ما باید طلایه دار قرآن باشیم، ادامه داد: قرآن فقط کتاب هدایت نیست، خود نور است، خود شفاست و فلسفه حضور قرآن در جمع طلبه‌ها و مبلغان باید پررنگ‌تر از همیشه باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان تاکید کرد: تمام برنامه‌های ما باید برای سال‌های پیش رو بهتر و با کیفیت‌تر ادامه داشته باشد، چرا که ما داریم از یک نهضت بزرگ حرف می‌زنیم.

سامانه «شمع» صد هزارتایی شد

همچنین حجت‌الاسلام محمد جنتی مدیرکل دفتر امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی را همراهی کرد و حجت‌الاسلام مصطفی طالبی مسوول سامانه شمع در این بازدید، گفت: ۱۱۰ هزار مبلغ از سراسر کشور در سامانه شمع عضو هستند.

وی افزود: سامانه شمع تا امروز میزبان بیش از ۵۰ هزار سخنران و ۵ هزار فعال فرهنگی در سراسر ایران است و تلاش می‌کند با تسهیل‌گری برای دعوت از سخنران مجالس مذهبی در کشور از مجالس و هیات‌های نوپا و تازه تاسیس و در حال رشد نیز حمایت کند.

مسئول سامانه شمع بیان کرد: دعوت آسان از سخنرانان مذهبی، اطلاع از نقطه‌های تبلیغی کشور، حمایت از مجالس دینی، تسهیل‌گری در امر دعوت سخنران از جمله امکاناتی است که سامانه شمع در اختیار کاربران قرار می هد.

با اشاره به فعالیت بخش های مختلف سامانه شمع گفت: بخش مدیریت سامانه شمع، رشد و ارتقاء کمی و کیفی، طرح ها و برنامه های سامانه شمع را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به بخش مدیریت شبکه مبلغان در این سامانه گفت: ثبت و تأیید هویت سخنرانان، ثبت و تکمیل رزومه‌های تبلیغی نیز از جمله فعالیت های این بخش است.

مسئول سامانه شمع بیان کرد: در مدیریت بخش دعوت نیز ثبت و تایید نقاط تبلیغی، ثبت و تایید گزارش های تبلیغی دنبال می شود.

طالبی با اشاره به فعالیت های بخش پشتیبانی سامانه شمع بیان کرد: پاسخ‌گویی آنلاین به کاربران سامانه و رفع مشکلات فنی سامانه از مسوولیت های این بخش است.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ظهر چهارشنبه با سفر به شهر مقدس قم از فعالیت های سامانه «شمع» و بخش های مختلف این مجموعه شبکه مبلغان و عملیات های تبلیغی بازدید و از تلاش‌های جهادی طلاب مستقر در این مرکز تقدیر کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار