کد خبر: ۱۳۸۶۸
۱۱ بهمن | حجت الاسلام محمد قمی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

گیلان ظرفیت‌های ملی و فراملی دارد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر لزوم هم گرایی برای تحقق جهاد تبیین در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: تعامل و همدلی برای تحقق جهاد تبیین و قدرتمندسازی نهضت تبلیغ مورد تاکید است.
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارشنبه ۱۱ بهمن، در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد: شبکه تبلیغ به عنوان سنگر سازان بی سنگر تلاش‌های ارزشمندی برای اعتلای نظام و انقلاب انجام دادند.

وی با تقدیر و تشکر از فعالان عرصه تبلیغی در گیلان و کشور افزود: سنگر سپاری در همه عرصه به ویژه شبکه تبلیغ امری عادی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر لزوم هم گرایی برای تحقق جهاد تبیین بیان کرد: تعامل و همدلی برای تحقق جهاد تبیین و قدرتمندسازی نهضت تبلیغ مورد تاکید است.

حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه گیلان ظرفیت‌های ملی و فراملی دارد، گفت: پیش روی در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه نهضت تبلیغ جایگاه گیلان در کشور درخشان‌تر می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند حجت‌الاسلام نجفی گیلانی در حوزه‌های مدیریتی افزود: حضور حجت الاسلام نجفی گیلانی در عرصه تبلیغی و فرهنگی گیلان منشأ خیر و برکت خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار