کد خبر: ۱۳۸۸۱
مدیر گروه علمی امت و تمدن پژوهشکده باقرالعلوم(ع):

دعوت به انتخابات یک امر به معروف است

حجت‌الاسلام احمد کوثری در دوره تربیت مربی جریان‌شناسی مذاهب اسلامی گفت: دعوت به انتخابات یک امر به معروف است.
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دوره تربیت مربی جریان‌شناسی مذاهب اسلامی ویژه طلاب، مبلغان و اساتید حوزه علمیه استان گلستان با حضور اساتید کشوری در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد کوثری با بیان اینکه همه افراد با هر تریبون و جایگاهی که دارند باید مردم را به انتخابات دعوت کنند، اظهار کرد: دعوت به انتخابات یک امر به معروف است.

مدیر گروه علمی امت و تمدن پژوهشکده باقرالعلوم (ع) با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، افزود: مانور دشمنان اسلام و انقلاب روی مسئله انتخابات برای شرکت نکردن مردم نشان از اهمیت انتخابات داشته، لذا در مقابله با آنان باید به جهاد تبیین بپردازیم.

وی با بیان اینکه مخالفت با انتخابات به منزله مخالفت با جمهوری اسلامی است، گفت: بر همگان واجب است تا با روایتگری درست در فضای حقیقی و مجازی به جهاد تبیین پرداخته و برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.

گفتنی است، در این دوره که در چهار کارگروه جریان‌شناسی شیعه، جریان‌شناسی اهل سنت، جریانات تکفیری و نهضت‌های اسلامی به‌صورت یک روزه برگزار شد، بیش از ۳۰ نفر از طلاب سطح دو به بالا حضور یافتند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار