حجت‌الاسلام والمسلمین داوری تصریح کرد؛

اهمیت نقش حوزه و روحانیون در موضوعات تبلیغی 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد با اشاره به اهمیت نقش حوزه و روحانیون در موضوعات تبلیغی، گفت: محقق شدن اهداف موجود در این زمینه نیازمند کار تخصصی توسط حوزه و جامعه روحانیت است.
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین داوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد، در آیین معارفه ریاست تبلیغات اسلامی این شهرستان اظهار کرد: نفس کشیدن در نظام جمهوری اسلامی یکی از مهم‌ترین آرزو‌های افرادی است که پس از ولایت حضرت امیرالمؤمنین (ع) تمنای زیستن در سایه‌سار ولایت را داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد افزود: آنچه که از فضای کنونی جامعه برمی‌آید این است که در آخرالزمانی قرار داریم که ولایت معظم از ما انتظار دارد ترسیمی داشته باشیم برای یک حکومت دینی و اسلامی جهانی که رسیدن به این مسئله زمانی میسر می‌شود که جوانان مومن و انقلابی وارد میدان شوند و همواره نیز نیرو‌های قوی‌تر تربیت شوند.

وی ادامه داد: در گذشته علمای دینی با ورود به شهرها، روستا‌ها و محلات به بیان آیات، روایات و مسائل شرعی می‌پرداختند و با توجه به اینکه در آن زمان رسانه به اندازه امروز قوی نبود منبر‌ها از جمله رسانه‌های قوی به شمار می‌آمد که مردم توجه زیادی به آن داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین داوری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، عنوان کرد: ایشان در سخنان خود به این موضوع تاکید داشتند که روحانیت و حوزه موضوع تبلیغ را جدی بگیرند و زمانی این امر محقق خواهد شد که ما وارد یک فضای تخصصی شویم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد اضافه کرد: خوشبختانه کار تخصصی موردنیاز ذکر شده در حوزه تبلیغ توسط سازمان تبلیغات اسلامی درحال رخ دادن است برای مثال نسل قاسم و دختران حاج قاسم از جمله اقدامات عمیق و ریشه‌داری است که نیرو‌های موردنیاز برای تشکیل یک جامعه جهانی اسلامی را تربیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: فراهم شدن فضای خدمت در سایه ولایت توفیقی است که امروز به من داده شد و امیدوارم در این راه خداوند توفیق خدمت‌گذاری صادقانه، همراه با اخلاص و پشتکار را عنایت بفرماید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار