کد خبر: ۱۳۹۲۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

در جنگ شناختی کنونی برای روشنگری نسل نو بکوشیم

حجت الاسلام حجت سالاری مکی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه "مدرسه انقلاب" با بیان اینکه در حال حاضر در یک جنگ شناختی هستیم، یادآور شد: در راستای روشنگری نسل نو باید روایتگری دقیقی داشته باشیم.
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مدرسه انقلاب «با محوریت موضوعی روایت دوگانه استعمار و استقلال»  در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای بیرجند، اظهار کرد: روایتگری خوبی‌ها را در سال گذشته در خراسان جنوبی ۱۱ هزار و ۵۵۲ نفر معتکف داشتیم که این آمار در سال جاری به ۲۱ هزار و ۵۵۶ معتکف رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بابیان اینکه درواقع حدود ۱۰ هزار نفر به جمعیت معتکف استان افزوده شد، بیان کرد: ۸۰ درصد معتکفان خراسان جنوبی از دانش آموزان ما بودند که یک اتفاق مثبت است و باید به‌درستی روایت شود.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با تأکید بر اینکه بسیاری از معلمان با دانش‌آموزان خود در مراسم اعتکاف شرکت کرده بودند، ادامه داد: همچنین در مدارس کرسی‌های آزاداندیشی و جلسات پرسش و پاسخ را نیز دنبال کرده‌ایم که مورد اقبال نوجوانان قرار گرفت.

وی ادامه داد: برخی از جوانان و نوجوانان به استکبار و معاندان به چشم دشمن نگاه نمی‌کنند و ازاین‌جهت در اغتشاشات سال گذشته تصور می‌کردند که آنان دلسوز هستند و ازاین‌جهت دروغ‌هایشان را باور کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر کسی می‌خواهد افول آمریکا را روایت کند باید مطالعه جدی در این زمینه داشته باشد تا بتواند طرف مقابل را به‌خوبی مجاب کند، گفت: باید بدانیم که آمریکا در کدام بخش محبوبیت اجتماعی، اقتصادی، گفتمانی و یا نظامی رو به افول رفته است.

حجت‌الاسلام سالاری مکی اظهار کرد: هنوز فراموش نکرده‌ایم که در زمان پهلوی بر روی فیش حقوقی مستشاران آمریکایی در ایران مبلغی به‌عنوان «حق توحش» نوشته‌شده بود و همه این به‌صورت مستند ثبت در تاریخ شده است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر در یک جنگ شناختی هستیم، یادآور شد: در راستای روشنگری نسل نو باید روایتگری دقیقی از تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس داشته باشیم.


ارسال نظر