کد خبر: ۱۳۹۶۲
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
دانلود همه تصاویر
نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان:

مبلغین دستاورد‌های نظام اسلامی را تبیین کنند

گردهمایی مبلغین شوشتر با حضور نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان و مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در حوزه علمیه جزائریه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در نشست هم اندیشی با علما، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه شوشتر، دهه فجر انقلاب اسلامی را زمانی مناسب و مغتنم برای بیان دستاورد‌های پُرشمار نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان، در این دیدار که حجت الاسلام اخوان صباغ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان نیز حضور داشت، به بیان بخشی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در زمینه‌های معنوی، علمی و زیربنایی اشاره و افزود: همه دلدادگان و علاقمندان به نظام اسلامی، باید تلاش کنند این نقاط قوت را برای آحاد جامعه تبیین کنند که ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، فرصتی مغتنم و مناسب برای این مهم است.

وی در ادامه به برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی اشاره و از مبلغین و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای خواست تمام سعی و همت خود را در راستای حضور حداکثری جامعه در این انتخابات بکار گیرند.

گفتنی است در ابتدای این نشست، حجت الاسلام سیدمحمدتقی طیب زاده مدیر حوزه علمیه جزایریه، ضمن عرض خیرمقدم و خوشامد به حاضران، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش روی این حوزه علمیه ارائه کرد.

در پایان این نشست، از ۸ نفر از ائمه جماعات مساجد که به برپایی منظم و مستمر ۳ وعده نماز جماعت در مسجد اهتمام دارند با اهدای لوح سپاس توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تقدیر بعمل اورده شد.

ارسال نظر