کد خبر: ۱۳۹۸۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن شکوهمند برگزار خواهد شد

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان همزمان با فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه پیامی صادر کرد.
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

راهپیمایی ۲۲ بهمن شکوهمند برگزار خواهد شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان همزمان با فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

دهه فجر شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نویدبخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است. یوم‌الله ۲۲ بهمن روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان است.
 
مردم ولایت مدار خوزستان و ملت شریف ایران اسلامی در چهل و پنجمین بهار انقلاب همانند سال‌های گذشته با حضور چشمگیر، آگاهانه و با بصیرت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اوج ارادت و دلبستگی خود به امام راحل، مقام معظم رهبری و نظام جمهوی اسلامی را به رخ دنیا خواهند کشید و نشان می‌دهند در راستای حفظ و حراست از دستاورد‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این سرزمین از دوران انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
 
اینجانب از عموم مردم، مساجد و هیئات مذهبی استان برای حضور در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت نموده و امیدوارم این وظیفه و عبادت بزرگ مورد عنایت حضرت مهدی موعود و مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد.
 
مهدی اخوان
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار