کد خبر: ۱۳۹۹۰
مسئول دارالقرآن کریم استان خوزستان خبر داد:

ثبت‌نام دومین دوره مسابقات قرآن «جنات» اهواز آغاز شد

ثبت‌ نام دومین دوره مسابقات قرآن «جنات» ویژه مساجد و پایگاه‌ های قرآنی اهواز آغاز شد.
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حردانیان رئیس دارالقرآن کریم از برگزاری مسابقات قرآنی «جنات» ویژه مساجد و پایگاه‌های قرآنی اهواز خبر داد و گفت: دومین دوره مسابقات «جنات» در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود. با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی و تعامل و ارتباط مساجد با یکدیگر و تشکیل جلسات و مسابقات قرآنی بین آنها، این مسابقات از سال گذشته در بین مساجد اهواز آغاز شد.

وی با بیان اینکه هدف از این رویداد قرآنی ترغیب نوجوانان و جوانان به عرصه قرآن کریم است، افزود: رشته‌های این مسابقه برای رده سنی زیر ۱۶ سال، شامل تحقیق، تلاوت تقلیدی، ترتیل سوره‌های یس، واقعه، جزء ۳۰، حفظ ۱۵ سوره، ۲۵ سوره، جزء ۳۰، اذان و مکبری است.

حردانیان ادامه داد: رشته‌های مسابقه برای رده سنی بالای ۱۶ سال نیز عبارت از تحقیق، ترتیل، حفظ ۲۰ جزء، ۱۰ جزء، ۵ جزء، ۳ جزء و حفظ کل، اذان و دعاخوانی است. 

رئیس دارالقرآن کریم استان خوزستان اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام در این مسابقات ۲۷ بهمن است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به ائمه جماعات مساجد خود مراجعه کنند.

ثبت‌نام دومین دوره مسابقات قرآن «جنات» اهواز آغاز شد

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار