کد خبر: ۱۴۰۰۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مشارکت حداکثری مایه اقتدار خواهد بود

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی گفت: مشارکت حداکثری مایه اقتدار بیشتر و امنیتی فراگیر خواهد بود و استحکام همه‌جانبه ارکان انقلاب را ضمانت خواهد کرد.
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو روابط عمومی  گفت: مردم ایران اسلامی با انقلاب سال ۵۷ مسیری را انتخاب کرده‌اند که در این مسیر استکبارستیزی، پایبندی به ارزش‌های الهی، آزادی از قید طاغوت‌های عالم و عزت اسلام مهم‌ترین شاخصه‌های طی طریق است و آنچه قوام این حرکت را به همراه داشته و دارد مکتب، مرجعیت و مردم است.

وی افزود: مکتب و مرجعیت زمانی درصحنه زندگی جامعه و جهان نقش‌آفرین خواهند بود و زمینه دستیابی به سعادت الهی و رضایت پروردگار را فراهم می‌کند که  مردم آن‌ها را همراهی کنند، گفت: در این راستا شاهد تلاش شبانه‌روزی و هزینه‌های صد‌ها میلیون دلاری دشمن در مسیر ضعیف کردن اراده ملت و از بین بردن اعتقادات مذهبی و سیاسی مردم در همراهی با مکتب و مرجعیت هستیم.

حجت‌الاسلام سالاری اظهار کرد: شواهد گوناگون در اقصی نقاط عالم گویای این حقیقت است که انقلاب اسلامی با تکیه‌بر ولایت‌فقیه و همراهی مردم، نه‌تن‌ها مایه عزت اسلام شده، بلکه الگوی جوامع مختلف بشری برای رهایی از یوغ استکبار و زیاده‌خواهی زورگویان عالم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مشارکت حداکثری مایه اقتدار بیشتر و امنیتی فراگیر خواهد بود و استحکام همه‌جانبه ارکان انقلاب را ضمانت خواهد کرد.

وی تصریح‌کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این مسیر ملت مجاهد ایران انتخاب کرده‌اند و باید به آن اهتمام داشته باشند انتخاب نماینده‌ای در تراز این انقلاب و این هدف است و لذا نماینده این مردم باید با آرمان و اهداف اسلامی بتواند در سنگر مجلس شورای اسلامی با وضع قوانین، نظارت بر عملکرد‌ها و تعهد به امورات مختلفی که جزء وظایف او شمرده‌شده، مایه افتخار مردم و پیش برنده سیاست‌های انقلابی نظام و مایه یأس دشمنان باشد.

حجت‌الاسلام سالاری اظهار کرد: جهادی بودن، مردمی بودن، نهراسیدن از مورد هجمه دشمن قرار گرفتن، نداشتن ارتباط قبلی و بعدی با زیاده خواهان و ایادی بیگانه جزء مؤلفه‌های اصلی نمایندگان است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار