کد خبر: ۱۴۰۱۳
قائم مقام اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای انتقام خون شهدا را خواهند گرفت

حجت الاسلام رضا دیلمی گفت: مردم انقلابی با حضور گسترده در انتخابات، انتقام خون مطهر شهدا را در پای صندوق‌های رای خواهند گرفت.
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا دیلمی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نگین شهر اظهار کرد: مردم انقلابی با حضور گسترده در انتخابات، انتقام خون مطهر شهدا را در پای صندوق‌های رای خواهند گرفت و حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

قائم مقام اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یوم الله ۲۲ بهمن یادآور ۴۵ سال حماسه، مقاومت، غیرت دینی، بصیرت، لحظه شناسی و دشمن شناسی ملتی آگاه، مومن، صبار و شکور برای رسیدن به قله تمدنی است.

وی افزود: مردم بصیر ما روایت دستاورد‌های انقلاب، ارزش‌ها و نشر فضیلت‌ها را روایت فتح، پیروزی انقلاب و یک تکلیف می‌دانند و مبارزه با طاغوت اعظم یعنی آمریکا را افتخار خود می‌دانند و به فرمان امام جامعه با محوریت جهاد تبیین لبیک می‌گویند.

حجت الاسلام دیلمی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با وحدت کلمه و حضور در صحنه همواره با اقتدار پای آرمان‌های خود ایستاده است و شهادت در این راه را اوج کرامت خود می‌داند.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی به رغم تمامی کینه ورزی ها، امروز با داشتن این ملت آگاه و مجاهد به فضل الهی پیروز میدان جنگ ترکیبی و پروژه ناامیدسازی دشمن است و اخلق حماسه حضور در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به وضوح بار دیگر این را به منصه ظهور و ثابت کرد.  

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار