کد خبر: ۱۴۰۲۷
رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

ثبت‌نام ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی در دوره عمومی تدبر در قرآن

با بیان اینکه در استان برای دوره‌های عمومی تدبر در قرآن حدود ۶۰۰ نفر ثبت نام کردند، گفت: بیشتر آموزش‌های این دوره مجازی است.
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: موضوع تدبر در قرآن کریم یکی از رویکرد‌های دارالقرآن تبلیغات اسلامی کشور است که به استان‌ها نیز ابلاغ‌شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بابیان اینکه ما این موضوع مهم را در استان با همکاری مؤسسه «تدبر در قرآن» با مدیریت حجت‌الاسلام الهی زاده که از پایه‌گذاران این برنامه بودند پیگیری کردیم، گفت: برنامه‌های تدبر در قرآن در سه سطح دوره‌های عمومی تدبر در قرآن، دوره تخصصی تدبر در قرآن و برگزاری دوره‌های تربیت مربی تدبر در قرآن اجرایی می‌شود.

سلمانی با تأکید بر اینکه در خراسان جنوبی برای دوره‌های عمومی تدبر در قرآن حدود ۶۰۰ نفر ثبت‌نام کردند، بیان کرد: بیشتر آموزش‌های این دوره به‌صورت مجازی صورت می‌گیرد و هر کلاس یک مربی و یک پشتیبان دارد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه موج خوبی در بین جوانان خراسان جنوبی در موضوع تدبر در قرآن آغازشده است، ادامه داد: بیشتر شرکت‌کنندگان در دوره‌های عمومی تدبر در قرآن بین ۲۰ تا ۴۰ سال سن دارند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: تمرکز برنامه تدبر در قرآن بیشتر بر سه جز آخر قرآن است.

سلمانی بابیان اینکه بعد از برگزاری دوره‌های عمومی تدبر در قرآن به سمت برگزاری دوره‌های تربیت مربی تدبر در قرآن خواهیم رفت، گفت: از کسانی که دوره‌های تربیت مربی تدبر در قرآن را با موفقیت بگذارند به‌عنوان مربی دوره‌های عمومی تدبر در قرآن در سال‌های آتی استفاده خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در مرحله برنامه‌ریزی برای عملیات قرآنی در ماه مبارک رمضان هستیم که بعد از قطعی شدن برنامه‌ها به اطلاع عموم مردم خراسان جنوبی و علاقه‌مندان به شرکت به این برنامه‌ها خواهیم رساند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار