کد خبر: ۱۴۰۳۵
۲۴ بهمن | درپی درگذشت حاج ایرج کامیابی انتشار یافت

پیام تسلیت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برای درگذشت پیرغلام کرمانی

درپی درگذشت پیرغلام اهل‌بیت (ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی در پیامی این ضایعه را به خانواده و هیأت‌های مذهبی استان کرمان تسلیت گفت.
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، درپی درگذشت محب اهل‌بیت علیه‌السلام، حاج ایرج کامیابی، مسئول شورای هیأت‌های مذهبی استان کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پیامی به این ضایعه را به خانواده، دوستان و هیأت‌های مذهبی استان کرمان تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«ِإِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

حاج ایرج کامیابی، مسئول شورای هیأت‌های مذهبی استان کرمان، پس از عمری خدمت به هیأت‌های حسینی و مجاهدت و همراهی در همه وقایع نهضت اسلامی و همراهی با حاج قاسم عزیز، در ایام میلاد حضرت اباعبدالله الحسین و حضرت قمربنی‌هاشم علیهماالسلام به کاروان ایشان پیوست و روحش، قرین آرامش ابدی شد. 

این ضایعه را به خانواده، دوستان و هیأت‌های مذهبی استان کرمان تسلیت گفته و برای بازماندگان صبری جزیل آرزو می‌کنم.

محمد قمی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی»

پیام تسلیت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

گفتنی است ایرج کامیابی مسئول شورای هیات‌های مذهبی استان کرمان و پیرغلام امام حسین (علیه السلام) شامگاه ۲۲ بهمن ماه به علت بیماری دار فانی را وداع گفت. مرحوم کامیابی بیش از ۶۰ سال در تکیه میدان‌قلعه کرمان خدمت کرد و همچنین ریاست شورای هیات‌های مذهبی استان را برعهده داشت.

او مسئول ورزش باستانی شهرستان کرمان، مسئول اتحادیه حمل و نقل و اتوبوس و جرثقیل در کرمان، عضو هیات مدیره اتاق اصناف و مسئول تکیه میدان‌قلعه واقع در خیابان امام خمینی (ره) بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار