کد خبر: ۱۴۰۴۵
با همت اداره کل تبلیغات اسلامی همدان؛

مراسم چهلم شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در همدان برگزار شد

مراسم چهلم شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با همت اداره کل تبلیغات اسلامی همدان و حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه گلزار شهدای همدان برگزار شد.
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

مراسم چهلم شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در همدان برگزار شدبه گزارش ‌‌روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدی ارتقایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در مراسم چهلم شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی همدان و با حضور  اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه گلزار شهدای همدان برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برپایی مراسم  گفت: حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور هر ایرانی را به شوق وجد می‌آورد، آماری که تا کنون از رسانه‌ها منتشر میشود بین ۱۰ تا ۲۰ در صد حضور مردم در راهپیمائی امسال پررنگ‌تر از قبل بوده، این نشان از این دارد که مردم ما انقلابی و پای کار نظام و کشور خود هستند و دشمن باید بداند این حضور محک بزرگی بود که بدانید این مردم در تمام عرصه‌ها جانانه در صحنه حضور فعال دارند.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی با اشاره به حضور و هوشیاری نسل جوان امروز انقلاب افزود: امسال در صحنه اعتکاف هم طبق آمار رسمی الحمدالله ۱ میلیون نفر معتکف در این مراسم معنوی شرکت کردند. ۱ میلیون نفر  سه شبانه روز در مساجد و محافل مذهبی در امر عبادت حضور داشته، لذا دشمن باید بداند و بیدار شود، این اتفاقات دستاورد نظام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه ۷۰ درصد این معتکفین را جوان‌ها تشکیل دادند اظهار کرد: نوجوانان و جوانان در قالب‌های مختلف مثل دانش آموزی، دانشجویی، اعتکاف مادر دختری و پدر فرزندی حضور فعال داشتند؛ و دشمن نمی‌تواند منکر آن شود.

وی در ادامه افزود: این مردم هزاران بار پیروز آزمون‌های بیهوده دشمن شده اند، شاید معاندین فکر میکردند که با این عمل غیر انسانی و وحشیانه با ترور ناجوان مرانه زائرین مرقد سرادر دل‌ها حضور مردمی را در اجتماعات کم رنگ کنند که به حمدالله راهپیمائی ۲۲ بهمن نشان داد معمار کبیر انقلاب به حق فرمود بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.

حجت الاسلام ارتقایی در خصوص انتخابات نیز اشاره کرد: رسالت اصلی ما جهاد تبیین است تشریح دستاورد‌های نظام برای عموم جامعه یک امر ضروری است، هر فردی در هر لباس و مقامی است باید این فریضه قطعی را اولویت قرار دهد و ان شاءالله ۱۱ اسفند امسال نیز شاهد حضور حماسی مردم، یک شور آفرینی دگر را به رخ جهانیان و استکبار نشان خواهیم داد.

در پایان وی با گزیده‌ای از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: حضرت آقا در پیامی فرمودند: ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دست‌های آلوده به خون بیگناهان و چه مغز‌های مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله؛ و قطعا این کلام امام جامعه محقق خواهد شد، و ما نیز از درگاه خداوند متعال برای این شهدای مظلوم حادثه گلزار شهدای کرمان جایگاه متعالی را مسئلت می‌نماییم. 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار