حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام بیان کرد؛

جهاد تبیین تقویت جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جهاد تبیین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را به خوبی نمایان کرده و تقویت اسلام و نظام اسلامی را به همراه دارد.
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در جمع فعالان سیاسی استان که به همت مرکز رسانه انقلاب اسلامی برگزار شد با اشاره به دستاورد‌های فراوان انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: بیان تمامی این اقدامات ارزشمند به ماه‌ها زمان و برگزاری جلسات فراوانی نیاز دارد.

وی افزود: البته ضعف‌هایی نیز در کشور وجود دارد که همگی از آن اطلاع دارند و هیچ فردی منکر آن‌ها نیست، اما وجود این ضعف‌ها نباید دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقاط قوت کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، ادامه داد: جهاد تبیین رسالتی بزرگ است که برعهده تمامی افراد جامعه قرار دارد چراکه جهاد تبیین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را به خوبی نمایان کرده و تقویت اسلام و نظام اسلامی را به همراه دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام عنوان کرد: افرادی که در کشور مسئولیتی برعهده دارند و یا قصد ورود به عرصه‌های مهم را دارند نباید هرگز درگیر هواپرستی شوند چراکه این امر می‌تواند آن‌ها را به سمت اعمالی مانند غیبت، تخریب، زیر پا گذاشتن قانون، فریب مردم و زیرسوال بردن نظام سوق دهد.

وی اضافه کرد: پرداختن به آرزو‌های طول و دراز نیز یکی دیگر از مواردی است که باید مسئولان کشوری از آن اجتناب کنند چراکه در غیر این صورت افراد از مسیر حق منحرف شده و آخرت را فراموش می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات پیش‌رو، تصریح کرد: نکته مهم این است که در استان یک همدلی و اتحاد مستحکم شکل بگیرد چراکه این موضوع در جذب مشارکت مردم نیز اثرگذار است.

بیان انتقاد‌ها از ضروریات کشور است

در ادامه سیدنصرالدین صالحی، دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ایشان در فرمایشات خود به این موضوع اشاره داشتند که "قله نزدیک است" این کلام باید همواره مورد توجه همگان باشد.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های بسیاری حاصل شده که باید تبیین شوند البته بیان انتقاد‌ها نیز از ضروریات است، اما نباید در این مسیر سیاه‌نمایی شکل بگیرد چراکه این کار درحقیقت هدف و خواست دشمنان انقلاب اسلامی است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اینکه تمامی افراد خود را در جایگاه مطالبه‌گری قرار دهند نیز موضوع صحیحی نیست درحقیقت هر فردی باید در جایگاه و مسئولیتی که دارد وظایف خود را انجام دهد.

صالحی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی همچنین انتخابات خبرگان رهبری، عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات معادلات دشمنان را برهم می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات در فضایی سالم و به دور از هرگونه حاشیه نیز موضوع مهمی است بنابراین تمامی افراد در این حوزه باید به قانون پایبند باشند.

ارسال نظر