استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

انقلاب اسلامی برای کشور منشا خیر و برکت است

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر پیشرفت‌های مهم انقلاب اسلامی، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا از جایگاه بالایی برخودار است.
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع فعالان سیاسی استان که به همت مرکز رسانه انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین مسئله بسیار مهمی است چراکه موجب یاس و نا امیدی دشمن می‌شود بنابراین باید توجه ویژه‌ای به آن داشت.

وی با تاکید بر پیشرفت‌های مهم انقلاب اسلامی، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا از جایگاه بالایی برخودار است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: غنی سازی ۲٠ درصد، تکنولوژی‌های ساخت سد، ثبت مقالات متعدد، ساخت تجهیزات پیشرفته در حوزه درمان و حضور در المپیاد‌های مطرح دنیا تنها بخش کوچکی از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی طی چند سال گذشته است.

حیدری عنوان کرد: در چهارمحال و بختیاری نیز اقدامات بسیار ارزشمندی پس از پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته که فعالیت ۳۲ شهرک صنعتی، آسفالت جاده‌های روستایی و ایجاد سد و بند خاکی بخشی از آن‌ها هستند.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات بسیار مهمی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری انجام شده مربوط به حوزه آب‌رسانی و تامین آب شرب پایدار است چراکه توسعه و پیشرفت این استان به آب وابسته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم، شکل‌گیری رقابتی سالم و برگزاری انتخابات در آرامش و به دور از تنش اهمیت بسیار بالایی دارند.

تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور به کار گرفته شود

در ادامه منوچهر امان‌الهی، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با توجه به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید تمامی ظرفیت‌ها در راستای تحقق این امر در استان به کار گرفته شوند.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی به قوانین در برگزاری انتخابات، افزود: این موضوع در برگزاری انتخاباتی پرشور در استان بسیار اثرگذار است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نیرو‌های انتظامی مانند همیشه در صحنه حضور دارند و تمامی تلاش خود را برای برگزاری انتخابات پرشور به کار خواهند گرفت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار