کد خبر: ۱۴۰۵۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات خبر داد:

برگزاری جشن میلاد امام حسین (ع) در ۵۰ مسجد شهرستان قائنات

حجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد گفت: مراسم جشن میلاد حضرت امام حسین (ع) به همت روحانیون در بیش از ۵۰ مسجد شهر و روستا‌های شهرستان قائنات برگزار شد.
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) و اعیاد شعبانیه از برگزاری جشن میلاد امام حسین (ع) در بیش از ۵۰ مسجد و حسینیه این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تمامی عاشقان و شیفتگان امام حسین (ع) در روز قیامت از شفاعت آن امام بزرگوار برخوردار خواهند شد زیرا عشق به امام حسین (ع)، عشق به همه خوبی‌هاست.

وی افزود: به همت روحانیون مستقر، طرح هجرت، هدایت، اعزامی و بومی جشن میلاد سرو و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در بیش از ۵۰ مسجد، حسینیه، بقاع متبرکه و ... در شهر و روستا‌های این شهرستان باشکوه خاصی برگزار شد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات بر ضرورت توسعه تبلیغ در الگودهی سیره زندگانی امام حسین (ع) در جامعه تأکید کرد و گفت قیام امام حسین (ع) باید از ابعاد گوناگون مادی و معنوی، فردی و اجتماعی، اخلاقی، سیاسی، نظامی و فرهنگی الگو و سرمشق باشد چراکه عاشورا رسالت بزرگی را بر دوش همه دین‌داران به‌ویژه افراد آگاه جامعه نهاده است.

مولودی‌خوانی، پخش شربت و شیرینی، اهدای جوایز، نمایشنامه و ... ازجمله برنامه‌های شب میلاد امام حسین (ع) بود.

ارسال نظر