کد خبر: ۱۴۰۹۱
به مناسبت روز جانباز صورت گرفت؛

تجلیل از جانبازان و ایثارگران اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبدانان

به مناسبت فرا رسیدن روز جانباز، از کارکنان ایثارگر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبدانان توسط حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی، تجلیل شد.
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

تجلیل از جانبازان و ایثارگران اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبدانانبه گزارش روابط عمومی اسازمان تبلیغات اسلامی، همزمان با خجسته زادروز حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبدانان، در مراسمی با حضور کارکنان، از جانبازان و ایثارگران اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تجلیل کرد.

حجت الاسلام حسینی دراین مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز پاسدار و جانباز گفت: جانبازی سندی گویا از ایثار، و مدال افتخاری است به گردن ایثارگران و جانبازان عزیز و سرافراز کشور که در راه رسیدن به اهداف و آرمان‌های خود از ارزشمندترین داراییشان که جانشان است گذشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبدانان با تجلیل از صبر، ایثارو فداکاری‌های خانواده معظم جانبازان و ایثارگران، با اشاره به اینکه بسیاری از دستاورد‌های ایران مرهون مجاهدت شهیدان و جانبازان و ایثارگران، صبر و شکیبایی خانواده‌های ایشان است افزود: امروز جانبازان ادامه دهنده راه شهداء هستند. در پایان این مراسم، با اهداء لوح تقدیرو هدایایی از ایثارگران اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبدانان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار