کد خبر: ۱۴۱۱۷
معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

افتتاحیه رویداد شیرین‌بیان در بیرجند برگزار شد

حجت‌الاسلام محمد قناعت گفت: افتتاحیه رویداد شیرین‌بیان با محوریت آموزش فن بیان و سخنوری، ارتــباط مــؤثــر، تبــــییـن و منــاظره و پاسخگویی به شبهات در بیرجند برگزار شد.
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

افتتاحیه رویداد شیرین‌بیان در بیرجند برگزار شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قناعت، معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان گفت: با توجه به توطئه دشمن و ایجاد ابهام‌آفرینی‌های گوناگون در فضای مجازی و حقیقی، جهاد تبیین برای نوجوانان و حرکت به سمت تبیین ابهامات برای نوجوانان و به‌خصوص دختران نوجوان که در خط مقدم این جبهه قرار دارند الزامی است.

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: دختران نوجوان باید در این جهاد تجویز شوند چراکه می‌توانند بخش بزرگی از جامعه را با خود همراه کنند لذا رویداد شیرین‌بیان که روش علمی برای آشنایی درست جهت حضورمیدانی و آماده‌سازی دختران نوجوان برای حضور کنشگرانه در اجتماع است طرح و هم‌زمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی به اجرا درآمد.

حجت‌الاسلام قناعت گفت: در این رویداد دختران با تجهیز به‌وسیله سلاح بینش و دانش مهارت، وارد میدان جهاد می‌شوند تا برای اشاعه گفتمان انقلاب اسلامی در مدارس، دانشگاه‌ها و محلات و به‌صورت کلی در بستر جامعه فعالیت کنشگرانه داشته باشند.

وی افزود: نوجوان در این رویداد فن و شهامت سخنوری را می‌آموزند تا از حق دفاع نموده و به‌عنوان مؤثرترین راویان جامعه پاسخگوی شبهات باشند.

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اعلام اینکه این طرح برای دانش آموزان دختر مدارس متوسطه دوم و همچنین طلاب سیکل و سطح ۲ حوزه‌های علمیه برنامه‌ریزی‌شده است، گفت: در این طرح تلاش می‌شود از هر مدرسه ۳ تا ۶ دانش‌آموز جذب گردد تا در گروه‌های شش تا ۹ نفره در همان مدرسه فعالیت کنند.

وی افزود: رویداد شیرین‌بیان در بیرجند با موضوع (فن بیان، ارتباط مؤثر، تبیین، مناظره و پاسخ‌گویی به شبهات) به‌صورت یک‌روزه و با حضور ۹۰ نفر از دانش آموزان فعال و تأثیرگذار بیرجند با محوریت قرارگاه نوجوانه در محل دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار