کد خبر: ۱۴۱۹۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام خبر داد:

برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در سراسر استان

حجت الاسلام علی رحیمی در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان برگزار شد، خبر از اجرای برنامه‌های متنوع در این مراسمات داد.
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در سراسر استانبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت اسلام علی رحیمی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، روز چهاشنبه ۲ اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت جشن بزرگ نیمه شعبان، گفت: امروز وظیفه اصحاب رسانه بسیار سنگین و مهم است.

وی افزود: اهمیت رسانه در بازتاب گسترده آن است و امروز رسانه حرف اول را برای گفتن دارد. مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، ادامه داد: اگر بخواهیم اسلام را معرفی و تعالیم دین را به جان مردم بشناسانیم، همین قدرت رسانه است.

رحیمی خاطرنشان کرد: در پایش صورت گرفته در آبان‌ماه امسال، ایلام معتقدترین استان به لحاظ اعتقادی معرفی شده است. وی تصریح کرد: اساس و مبنای جشن‌های خیابانی تشکل‌های مردمی است، این جشن سال گذشته در استان اجرا شد، و امسال نیز این جشن برگزار خواهد شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات بیان کرد: جشن نیمه شعبان از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ و از میدان ۲۲ بهمن آغاز و به سمت میدان امام ادامه می‌یابد. وی اظهار داشت: هر ۲ ساعت یک بار قرعه‌کشی صورت می‌گیرد و ۲۰۰ جایزه برای این جشن در نظر گرفته شده است.

رحیمی یادآور شد: در این جشن ۴۰ غرفه شامل ایستگاه مذهبی، رسانه‌ای، مشاوره، ایستگاه صلواتی، مهدویت و دل‌نوشته‌ها، نقاشی و اهدا کتاب، بازی با کودکان، طب سنتی، کتب مقام معظم رهبری، صنایع دستی و سنتی و توزیع نهال به صورت رایگان برپا می‌شود.

وی همچنین گفت: این جشن در شهرستان‌های دره‌شهر، بدره، ملکشاهی، دهلران، ایوان، چرداول، آبدانان و مهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر