کد خبر: ۱۴۲۱۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند موجب پیشرفت کشور می‌شود

حجت الاسلام عباسعلی گرزین گفت: حضور پرشورمردم در انتخابات ۱۱ اسفند موجب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در پاتوق گفتگو با موضوع «مشارکت حداکثری در انتخابات ویژه بانوان شبکه بانوری» که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: عید غدیر امسال بزرگترین فناوری نشاط اجتماعی دنیا بر پایه دیانت در کشور شکل گرفت و ده‌ها میلیون ایرانی در صد‌ها کیلومتر از خیابان‌ها جشن خانوادگی برگزار کردند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از شرکت ۳ برابری نوجوانان در اعتکاف امسال خبر داد و گفت: دبیرخانه اعتکاف نوجوانی در گلستان تشکیل خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ به همت مردم به باشکوه‌ترین سال ۴۵ سال انقلاب تبدیل شد، افزود: ۲۲ بهمن امسال که دشمن این همه برای کم رنگ شدنش تلاش و هزینه کرده بود تبدیل به باشکوه‌ترین و پرجمعیت‌ترین راهپیمایی تاریخ ۴۵ ساله انقلاب اسلامی شد.
 
حجت الاسلام گرزین ادامه داد: با هزینه و مشکلات مردم نسبت به سال‌های گذشته، باز هم پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده اند.
 
وی تصریح کرد: با انتخاب واحد جدید پول از سوی کشور‌های عضو بریکس سلطه دلار برچیده شده و ایالات متحده تکه تکه خواهد شد، اکنون جمهوری اسلامی قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری طی می‌کند و در حال حاضر در رتبه ۷ قدرت‌های اقتصادی جهان قرار دارد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اهمیت انتخابات امسال نسبت به سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: حضور پرشورمردم در انتخابات ۱۱ اسفند موجب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.
 
به گفته وی؛ ضروری است نامزد‌های انتخاباتی و هوادارانشان پیشنهاد‌هایی به مردم بدهند که انجام آن ممکن باشد و از دادن وعده‌های توخالی پرهیز کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار