مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تشریح کرد:

اقدامات مرکز رسانه انقلاب اسلامی در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز رسانه انقلاب اسلامی متناسب با رسالتی که برعهده دارد انجام اقدامات محتوایی، گفتمانی و... را در دستور کار خود قرار داده است تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سجاد محمدی، مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کمتر از ۱۰ روز دیگر تا برگزاری دوازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری زمان باقی مانده است.
وی با تاکید بر اینکه انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در کشور است، افزود: خوشبختانه تمامی زمینه‌ها برای خلق یک رویداد بزرگ تاریخی آماده است تا برگی افتخار آفرین به تاریخ افتخارات ملت بزرگ ایران افزوده شود.

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همانگونه که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور دشمن شکنی داشته و حماسه آفریدند به لطف الهی در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور پرشور مردم خواهیم بود و بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمن زده می‌شود.

محمدی با اشاره به منظومه فکری و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون انتخابات، عنوان کرد: ایشان چهار عرصه اعم از سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را درخصوص انتخابات ضروری می‌دانند؛ خوشبختانه تا امروز سلامت و امنیت انتخابات‌های برگزار شده در کشور توسط دستگاه‌های متولی تامین شده است.

وی اضافه کرد: رقابت انتخابات نیز موضوعی است که به کاندید‌های شرکت کننده و طرفداران آن‌ها ارتباط دارد و توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن‌ها این است که از تخریب یکدیگر خودداری کرده و به بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی بپردازند.

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید ویژه‌ای دارند و در بیانات اخیر خود به این موضوع اشاره داشتند که دستگاه‌های دارای تریبون موظف هستند مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند.

محمدی یادآور شد: مرکز رسانه انقلاب اسلامی متناسب با رسالتی که برعهده دارد و نظر به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی دارای تریبون است بر این شدیم تا مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنیم و این امر نیز به صورت‌های مختلف محتوایی، گفتمانی، برنامه‌ای و... درحال انجام است و هدف نهایی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی بیان کرد: ملت ایران همواره بیدار و هشیار هستند بنابراین افراد اصلح را انتخاب خواهند کرد، اما مهم‌تر از این انتخاب حضور حداکثری در انتخابات است چراکه این امر موجب ناامیدی دشمن و سربلندی نظام اسلامی خواهد بود.

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش دیگری از بیانات خود فرمودند انتخابات باید به عرصه جهادتبیین تبدیل شود، بهترین جهادگران تبیین نیز نامزد‌های شرکت‌کننده در انتخابات هستند به همین جهت از تمامی این افراد دعوت شد تا در نشستی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و... حضور پیدا کنند.

محمدی ادامه داد: هدف از برگزاری نشست نامزد‌های انتخاباتی ایجاد اتحاد و همدلی در بین آن‌ها بود همچنین در این نشست از افراد درخواست شد تا در جلسات خود به بیان دستاورد‌های نظام اسلامی با محوریت کتاب "صعود ۴۰ ساله ۲" بپردازند و به این ترتیب در انتخابات شاهد شکل‌گیری عرصه جهادتبیین باشیم.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد با فعالان رسانه‌ای در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: در این گعده‌های صمیمی موضوع خط‌دهی و راهبری که باید برای رسانه‌ها انجام می‌شد صورت گرفت، خوشبختانه طی روز‌های اخیر خبرگزاری مهر ورود پیدا کرده و برگزاری نشست‌های خبری با حضور نامزد‌های انتخاباتی را در دستور کار قرار داده است.

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برگزاری میزگرد‌ها و گفتمان‌ها با محوریت انتخابات نیز با حضور اساتید گفتمانی حوزه و دانشگاه درحال انجام است تا به این ترتیب در بدنه خواص نیز بحث گفتمانی مطلوبی پیرامون انتخابات شکل بگیرد.

محمدی تصریح کرد: پس از برگزاری نشست با فعالان رسانه‌ای در چهارمحال و بختیاری خبرگزاری فارس اقدام به تولید کلیپ‌های پنج دقیقه‌ای از نامزد‌های انتخاباتی کرده که از تمامی افراد برای حضور در این برنامه دعوت شده و این اقدام با روندی کاملا بی طرفانه درحال انجام است.

وی یادآور شد: تولید کلیپ‌های ذکر شده منجر می‌شود مردم با دیدگاه‌ها و نظرات نامزد‌های انتخاباتی آشنا شوند و این امر در انتخاب فرد اصلح به آن‌ها کمک می‌کند.

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت تبلیغات محیطی و فضای مجازی درخصوص انتخابات، بیان کرد: با دعوت از طراحان گرافیکی بالغ‌بر ۴۰ طرح برگرفته از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص باید‌ها و نباید‌های انتخاباتی آماده و در مرکز شهر نصب شد همچنین این موارد در فضای مجازی نیز درحال انتشار گسترده است.

محمدی با اشاره به شکل‌گیری پویش‌های انتخاباتی در فضای مجازی، گفت: هدف از این کار ایجاد شور انتخاباتی در بین مردم است تا انشاالله شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه این است که تمامی اقدامات ذکر شده بدون هیچگونه طرفداری از نامزد‌های انتخاباتی انجام شده و تنها هدف از اجرای آن‌ها حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار