کد خبر: ۱۴۲۳۵
حجت الاسلام سلطانعلی ناظری:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، دشمنان کشورمان را در تحقق اهدافشان ناکام می‌گذارد

حجت الاسلام سلطانعالی ناظری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، دشمنان کشورمان را در استفاده از ترفند‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران ناکام می‌گذارد.
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، دشمنان کشورمان را در تحقق اهدافشان ناکام می گذاردبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام  سلطانعلی ناظری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره درسخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بدره با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری و هر برگ رای در انتخابات تیری بر قلب و پیکر دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود، اظهار کرد: عزت و اقتدار ملی در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است. وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد" انتخابات مظهر قدرت ملی است"، افزود: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت و رقابت سالم انتخاباتی نیز از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره تاکید کرد: تدین، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه، صداقت، مردمی بودن و دلسوز برای مردم، طرفدار مستضعفین و بهره مندی از فهم و درک سیاسی از شاخصه‌های مهم انتخاب کاندیدای اصلح است.

وی در پایان افزود: همیشه در همه صحنه‌ها حضور پرشور مردم، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بوده است که ان شاءالله مردم در ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای حماسه‌ای فراتر از ۲۲ بهمن خلق خواهند کرد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار