کد خبر: ۱۴۲۳۹
همزمان با نیمه شعبان؛

مراسم جشن و سرور در ۸۵ هیئت مذهبی قروه برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: همزمان با نیمه شعبان مراسم جشن و سرور در ۸۵ هیئت مذهبی این شهرستان برگزار می‌شود.
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سیف الله سبزی، ضمن تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی قروه در نیمه شعبان، اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ مهدویت به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) با هماهنگی‌های بعمل آمده ویژه برنامه‌هایی به همین مناسبت در سطح شهر و روستا‌های این شهرستان انجام خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مراسم جشن در ۸۵ هیئت مذهبی، ۸ خانه قرآن، ۲ موسئسه قرآنی، برپایی ۱۵ مورد ایستگاه صلواتی، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، برگزاری مراسم ویژه و متمرکز در شب ولادت آن حضرت، نصب پلاکارد و بنر و آذین بندی معابر و مساجد، برگزاری مراسمات سخنرانی و مداحی از مهمترین برنامه‌ها و فعالیت‌های است که در این ایام مبارک با همکاری اداره تبلیغات اسلامی قروه در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سبزی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه شهرستانی عنوان کرد: هر سال به مناسبت جشن‌های نیمه شعبان توسط مسجد مهدیه، برنامه‌های متنوع و شادی برگزار و جشن نیمه شعبان نیز با مشارکت و همراهی نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی وهنری و محبان اهل بیت در سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری شهید حاج قاسم سلیمانی قروه با حضور اقشار مختلف این شهر و مسئولین استانی و شهرستانی در قروه برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه به علائم ظهور امام زمان (عج) اشاره و خاطر نشان کرد:اعتقاد به مهدویت مختص به شیعیان نیست بلکه همه ادیان و حتی غیرمذهبی‌ها هم به مصلح موعود معتقدند.

وی افزود: همه ادیان به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه نجات بشریت، همان راهی است که پیامبر خاتم وعده داده است، منتهی تشییع کامل‌ترین و درست‌ترین نظر را در رابطه با منجی دارد.

حجت‌الاسلام سبزی به علائم ظهور امام زمان (عج) اشاره و خاطر نشان کرد: زمانی که علائم قطعی ظهور تحقق یابد امام زمان (عج) ظهور می‌کند و حکومت عادلانه را تشکیل می‌دهد.

ارسال نظر