حجت‌الاسلام والمسلمین داوری تشریح کرد:

نقش فعالین قرآنی در اجرای طرح زندگی با آیه‌ها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد گفت: فعالین قرآنی از جمله افرادی هستند که می‌توانند در ترویج و تبلیغ طرح حفظ موضوعی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اثرگذاری بالایی داشته باشند.
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین داوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد در نشست با فعالین قرآنی اظهار کرد: طرح حفظ موضوعی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به صورت سراسری در کشور برای کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متناسب با آیات ویژه طرح حفظ موضوعی قرآن کریم در ماه رمضان کلیپ‌هایی ساخته شده است، افزود: فعالین قرآنی از جمله افرادی هستند که می‌توانند در ترویج و تبلیغ این طرح اثرگذاری بالایی داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: در طرح حفظ موضوعی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان پنج فراز شامل ایمان و امید، توحید و نفی عبودیت غیر خدا، نبوت و رستاخیز اجتماعی، ولایت و پیوند‌های اجتماعی، معاد و پیوستگی دنیا و آخرت شامل ۳۰ آیه از قرآن کریم انتخاب شده است که در هر روز یکی از این آیات نورانی تلاوت و حفظ می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین داوری عنوان کرد: انس و الفت مردم با قرآن کریم باید به میزانی افزایش پیدا کند که افراد برای حل مشکلات و ارتقا کیفیت زندگی خود به قرآن و آیات الهی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال ماه رمضان ویژه‌ای را تجربه کنیم و بعد از اتمام این ماه مبارک نیز اثر قرآن کریم را در زندگی‌های خود احساس کنیم چراکه اگر انسان و زندگی او قرآنی شود برکات بسیاری به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر