حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری بیان کرد:

اهمیت مشارکت تمامی آحاد جامعه در تبلیغ ارزش‌های دینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در سازمان تبلیغات اسلامی تلاش می‌شود یک تبلیغ همگانی رخ دهد و تمامی آحاد جامعه به تبلیغ دین و ارزش‌های دینی بپردازند.
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در آیین تودیع و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان اردل اظهار کرد: افرادی که ایمان به خداوند متعال را به مجاهدت و جهاد متصل می‌کنند از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: امام خمینی (ره) با استفاده از سرمایه ایمانی و باور به معاد برای مردم این موضوع را تبیین کرد که برای ایجاد تحول در شرایط باید قیام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروزه به هر میزانی که مسئولان تلاش کنند، اما تا زمانی که مردم با آن‌ها همراه نشوند همواره منتظر و منتقد خواهند بود، اما اگر مردم همراه شوند شیرینی و تلخی امور را می‌چشند بنابراین از هر آنچه با آن مواجه شوند رضایت خواهند داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری عنوان کرد: براساس مفاهیم قرآن کریم تمامی انبیا و کتب آسمانی برای این موضوع نازل شدند که به مردم این موضوع را انتقال دهند که اگر حرکت کنند امور آن‌ها به نتیجه مطلوب منتهی خواهد شد.

وی اضافه کرد: حجت‌الاسلام پیمان رامینه که به عنوان مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان اردل منصوب شده است سالیانی در منطقه قشقایی بروجن مشغول کار تبلیغی موفق بودند و طرح‌های بسیار مطلوبی را در این مناطق اجرا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سازمان تبلیغات اسلامی تلاش می‌شود یک تبلیغ همگانی رخ دهد و تمامی آحاد جامعه به تبلیغ دین و ارزش‌های دینی بپردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به اجرای طرح دختران حاج قاسم، یادآور شد: در شهرستان اردل نیز در این زمینه اقدامات بسیار ارزنده‌ای صورت گرفت همچنین با توجه به اینکه در این شهرستان نوجوانان پرشور و تلاشگری وجود دارد توصیه می‌شود از این ظرفیت بسیار ارزشمند استفاده شود.

شهرستان اردل دارای ظرفیت‌های بسیاری است

در ادامه این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی، امام جمعه شهرستان اردل اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در حوزه فرهنگی تاکنون اقدامات بسیار ارزنده‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه در شهرستان اردل مشکلات بسیاری وجود دارد، افزود: البته در این شهرستان ظرفیت‌های بی‌شماری نیز موجود است که متاسفانه مورد بهره‌برداری قرار نگرفته‌اند.

امام جمعه شهرستان اردل ادامه داد: موضوعات فرهنگی در این شهرستان از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار هستند و حتی بر امور اقتصادی نیز اثرگذاری دارند که مبلغان فرهنگی می‌توانند به رفع این مسائل و مشکلات کمک کنند.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اهمیت پرورش نیرو‌های انقلابی، عنوان کرد: در همین راستا در شهرستان اردل با همکاری آموزش و پرورش، سپاه پاسداران و سازمان تبلیغات اسلامی حوزه تربیتی نوجوان شکل گرفت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار