کد خبر: ۱۴۳۱۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حضور مردم در انتخابات نشان دهنده پویایی جامعه است

حجت الاسلام عباسعلی گرزین گفت: حضور مردم در صحنه‌های حساس انقلاب به خصوص در انتخابات ۱۱ اسفندماه نشان دهنده نشاط پویای درونی جامعه ایران اسلامی است.
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دشمن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که حضور حداکثری اتفاق نیافتد، اما مردم استان گلستان با تدبیر حضور خود در ۱۱ اسفند ماه، دشمن را نا امید می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: حضور مردم در صحنه‌های حساس انقلاب به خصوص در انتخابات پیش رو نشان دهنده نشاط پویایی درونی جامعه ایران اسلامی است که برای دنیا با اهمیت است.

وی ضمن اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای کشور‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: معاندین با سیاه نمایی مشکلات در تلاش هستند این موضوع را نشان دهد که نظام به فکر مردم نیست و فاصله‌ای بین دولت و مردم ایجاد شود.

گرزین تاکید کرد: حضور حداکثری حرکت کشور را در رسیدن به قله‌های پیشرفت سرعت داده و خطر را از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفع می‌سازد.

وی گفت: باید مطالبه گر مسائل کشور باشیم چه در رفع نمودن ضعف‌ها و چه در تقویت نقاط قوت که این موضوع با انتخاب اصلح مقدور است.

ارسال نظر