کد خبر: ۱۴۳۶۰
به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان؛

جلسه ستاد عملیات ماه رمضان در همدان برگزار شد

جلسه ستاد عملیات ماه مبارک رمضان با موضوع زندگی با آیه‌ها در رمضان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی رئیس اداره امور قرآنی، مدیران شهرستان‌ها و کارشناسان فرهنگی برگزار شد.
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

عکس اضافه شود/////////جلسه ستاد عملیات ماه رمضان در همدان برگزار شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جلسه ستاد عملیات ماه مبارک رمضان با موضوع زندگی با آیه‌ها در رمضان با حضور مدیر کل، معاون فرهنگی رئیس اداره امور قرآنی، مدیران شهرستان‌ها و کارشناسان فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه پس از توضیح طرح “زندگی با آیه ها” توسط رئیس اداره امور قرآنی استان همدان، سایر اعضاء به تبادل نظر و هم اندیشی پرداختند.

رضا فرهادی رئیس اداره امور قرآنی  خصوص ریز برنامه‌های زندگی با آیه هاگفت: طراحی، برنامه‌ریزی و بیان اقدامات دقیق بر اساس سهمیه تعیین شده در طرح مکتوب و متناسب با زیست بوم فرهنگی قرآنی و شرایط و مقتضیات شهرستان برنامه ریزی شده است.

رئیس اداره امور قرآنی در خصوص وظایف و اقدامات دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی بیان کرد: در این طراحی می‌بایست، وظایف و اقدامات دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی اعم از قرآنی و فرهنگی در طرح “زندگی با آیه‌ها” به صورت دقیق و آماری تعیین شود.

رضا فرهادی در خصوص وظایف این برنامه ملی گفت: طرح آماده شده مانند نمونه طرح استانی، در جلسه مشترکی که قبل از ماه مبارک رمضان در مرکز استان با هدف آغاز عملیات ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، توسط مدیر محترم شهرستان توضیح داده می‌شود.  احصاء ظرفیت‌های موجود در شهرستان اعم از دولتی و مردمی.  افزودن ظرفیت‌ها و میدان‌های اصلی متناسب با ظرفیت شهرستان‌ها بلامانع؛ بلکه مورد تاکید است. برگزاری جلسات توجیهی و هماهنگی با کلیه مجموعه‌ها و دستگاه‌ها در اولویت است.

رئیس اداره امور قرآنی استان در ادامه افزود: جلسه با تشکل‌های مردمی از قبیل مؤسسات، خانه‌های قرآن، جلسات خانگی، هیئات، کانون‌ها، انجمن‌ها، نهضت پیشرفت، هیئت اندیشه ورز بانوان و … جلسه با دستگاه‌های اصلی مانند: آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد، سپاه، بسیج و … جلسه با روابط عمومی دستگاه‌ها، مطبوعات، رسانه‌ها و مدیران فضای مجازی به صورت جداگانه برگزار میشود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار