کد خبر: ۱۴۳۷۵
طی مراسمی؛

از ۱۸ مربی فعال قرآنی شهرستان رزن تجلیل شد

اکبر شمسی دلربا رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن گفت: طی مراسمی از ۱۸ مربی و مدیر فعال تشکلات قرآن و عترت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن، تجلیل شد.
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

از ۱۸ مربی فعال قرآنی شهرستان رزن تجلیل شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  اکبر شمسی دلربا رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن گفت: طی مراسمی از ۱۸ مربی و مدیر فعال تشکلات قرآن و عترت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن، تجلیل شد.

رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن در توضیح این خبر گفت: درجلسه‌ای که با حضور حجت‌الاسلام ایمانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزارشد، طی آن از ۱۸ مربی و فعال قرآنی تقدیر به عمل آمد.

وی با بیان اینکه تفاوت این دوره با ادوار گذشته تجلیل از استعداد‌های برتر نوجوان قرآنی بود، گفت: این کار با هدف ایجاد انگیزه در راستای تداوم مسیر حفظ و تلاوت و در مجموع زیست قرآنی افراد صورت گرفته است.

رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن خاطر نشان کرد: بزرگترین درس‌های زندگی در فهم آیات قرآن است و هر کس باید با حضور در محافل قرآنی زمینه را برای انس با قرآن در زندگی فراهم آورد و در نتیجه با عمل به این درس‌های پر برکت زمینه‌های سعادت دنیوی و اخروی خویش را فراهم سازد.

 شمسی دلربا در ادامه خبرگفت: حجت‌الاسلام ایمانی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رزن در این جلسه به تبیین و توجیه برنامه‌ها وطرح‌های پیش رو، ماه مبارک رمضان و طرح “قرآن را زندگی کنیم” ویژه ماه مبارک رمضان، برای فعالین و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت علیهم السلام مطالبی بیان نمود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار