کد خبر: ۱۴۳۹۸
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایوان؛

جلسه توجیهی و برنامه ریزی طرح قرآنی مسطورا برگزار شد

به همت اداره تبلیغات اسلامی جلسه توجیهی و برنامه ریزی طرح قرآنی مسطورا درشهرستان ایوان برگزار شد.
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

به گزارش برگزاری جلسه توجیهی و برنامه ریزی طرح قرآنی مسطوراروابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جلسه توجیهی و برنامه ریزی طرح قرآنی مسطورا با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایوان و مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه، روحانیون مستقر در شهر زرنه و دهستان‌های سراب و کلان سطح شهر در محل سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایوان برگزار شد.

حجت الاسلام علی سالکی در این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه به توجیه و چگونگی اجرای این طرح قرآنی پرداخت و گفت: این طرح یکی از موثرترین طرح‌های قرآنی است که بنا به پیشنهاد مقام معظم رهبری در سراسر کشور و به مناسبت ماه مبارک رمضان در حال برنامه ریزی می‌باشد، این طرح قابل اجرا برای همه خانه‌های قرآنی و فعالان قرآنی و فرهنگی می‌باشد.

وی افزود: عنوان این طرح (قرآن را زندگی کنیم) نامگذاری شده که در سطح شهرستان حداقل ۲۰۰ نفر باید ۳۰ آیه انتخاب شده را حفظ نمایند. وی در ادامه گفت: برای این طرح جوایز نفیسی هم در نظر گرفته شده که به حول و قوه الهی بعداز ماه مبارک به نفرات برتر اهدا خواهد شد. در ادامه این جلسه هرکدام از مسئولین خانه‌های قرآنی و مربیان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار