با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر؛

نشست هماهنگی رسانه‌ای عملیات ماه مبارک رمضان با همکاری خبرگزاری ایکنا برگزار شد

در راستای برنامه‌ریزی رسانه‌ای عملیات ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵ با محوریت طرح زندگی با آیه‌ها نشست حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با مسئول خبرگزاری قرآنی ایکنا در استان برگزار شد.
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در راستای برنامه‌ریزی رسانه‌ای عملیات ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵ با محوریت طرح زندگی با آیه‌ها نشست حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با مسئول خبرگزاری قرآنی ایکنا در استان برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر به تشریح عملیات ماه مبارک رمضان، ظرفیت‌های موجود در استان، برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اقدامات رسانه‌ای پیرامون طرح زندگی با آیه‌ها پرداخت.

گفتنی است خبرگزاری ایکنا با استقبال از این طرح متعهد شد به شکل ویژه به پوشش خبری عملیات ماه مبارک رمضان پرداخته و انتشار تفسیر آیات مشخص شده در طرح زندگی با آیه‌ها به صورت روزانه در این خبرگزاری انجام شود.

در این نشست همچنین مقرر شد محتوا‌های رسانه‌ای تولید شده درخصوص عملیات ماه مبارک رمضان در کانال‌های خبری منتشر و به صورت چندرسانه‌ای نیز در سایت خبرگزاری ایکنا قرار داده شود.

لازم به ذکر است براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته؛ نشست هماهنگی عملیات ماه مبارک رمضان با سایر خبرگزاری‌های چهارمحال و بختیاری و فعالین رسانه‌ای استان نیز طی روز‌های آتی برگزار خواهد شد تا با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در استان شاهد پیاده شدن آیات الهی در سطر سطر زندگی افراد جامعه باشیم.

ارسال نظر