کد خبر: ۱۴۴۱۲
مسئول کانون مداحان شهرستان بهار خبر داد:

تدوین برنامه اعزام مادحین در مناسبت‌های مختلف ماه مبارک رمضان

محمد الوندی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان هستیم، یکی از برنامه‌های کانون با توجه به مشورتی که با اعضاء کانون صورت گرفته، اعزام مداح در مناسبت‌ ها است.
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

تدوین برنامه اعزام مادحین در مناسبت‌های مختلف ماه مبارک رمضانبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، محمد الوندی مسئول کانون مداحان و شعرای آئینی شهرستان بهار از تدوین برنامه اعزام مادحین در مناسبت‌های مختلف ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمد الوندی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان هستیم، یکی از برنامه‌های کانون با توجه به مشورتی که با اعضاء کانون صورت گرفته، اعزام مداح در مناسبت‌هایی همانند وفات حضرت خدیجه (س) ولادت امام  حسن (ع) و لیالی قدر صورت می‌گیرد.

الوندی اضافه کرد: خوشبختانه مداحان این شهرستان در اجرای برنامه‌های عام‌المنفعه همکاری و مساعدت خوبی دارند.

مسئول کانون مداحان شهرستان بهار افزود: در مناسبت‌های مختلف سال مداحان در مراسمات مذهبی شهرستان حضور فعالی داشته اند و علاوه بر این در مناسبت‌های ملی نیز با حضور مؤثر خود در محافل فرهنگی مذهبی در جهت اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین نقش خود را ایفاء می‌کنند.

الوندی با اشاره به مشارکت خوب مردم در انتخابات گفت: مادحین اهل بیت (ع) در این انتخابات به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند و حضور پرشوری داشتند که قابل تقدیر است.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود گفت: تعامل بسیار خوبی با اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی و بسیج مداحان برقرار شده که ان‌شاءالله در سال آتی برنامه‌های متنوعی را در زمینه آموزش مداحی در مقاطع سنی مختلف اجراء خواهیم کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار