کد خبر: ۱۴۴۱۵
کارشناس فرهنگی شهرستان بهار مطرح کرد:

تبیین اهمیت اقامه نماز اول وقت در اولویت برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان خواهد بود

محمد شهابی کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از برگزاری کارگاه آموزشی تبیین اهمیت اقامه نماز اول وقت خبر داد.
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

تبيين اهمیت اقامه نماز اول وقت در اولویتبرنامه های فرهنگی ماه رمضان خواهد بود.به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، محمد شهابی کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از برگزاری کارگاه آموزشی تبیین اهمیت اقامه نماز اول وقت خبر داد.

شهابی با اعلام این خبر گفت: با توجه به ابلاغیه استان، این برنامه در راستای ارتقاء سطح آگاهی‌های اقشار تأثیرگذار مرتبط با اداره تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

وی اضافه کرد: با ارسال اطلاعیه برگزاری کارگاه آموزشی، تعداد ۶۰ نفر ثبت نام کردند، ولی در روز برگزاری کارگاه ۴۷ نفر حضور داشتند.

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهار افزود: مدرس کارگاه حجت‌الاسلام محمد مصطفی حدادی بخش بود که با استفاده از منابع معتبر در خصوص موضوع مطرح مطالبی را جهت استماع حاضرین در جلسه عنوان کردند که مورد استقبال شرکت کنندگان در برنامه‌ها قرار گرفت.

شهابی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات فعالین فرهنگی اجتماعی در سطح جامعه عدم آگاهی در خصوص ارتباط با مخاطبین (قشر خاکستری) جامعه بوده و هست که ضروری است با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی قدم مؤثری در این زمینه برداریم.

این کارشناس فرهنگی افزود: با توجه به درخواست شرکت کنندگان در کارگاه و مشارکت آنان در مباحث مقرر شد این برنامه به صورت ماهانه در یکی از حسینیه‌ها برگزار شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار