کد خبر: ۱۴۴۱۶
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بهار خبر داد:

بروزرسانی اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بهار

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بهار از بروزرسانی اطلاعات هیئات مذهبی این شهرستان در سال آتی خبر داد.
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

بروزرسانی اطلاعات هیئات مذهبی شهرستان بهاربه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی قربانی رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بهار از بروز رسانی اطلاعات هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد.

قربانی با اعلام این خبر گفت: با تغییرات صورت گرفته در مدیریت تعداد زیادی از هیئات مذهبی بروزرسانی اطلاعات هیئات امری ضروری است که از اواسط فروردین ماه سال‌جاری با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر اعضای شورای هیئات مذهبی، اعضای کانون مداحان نیز در برنامه مشارکت دارند.

قربانی خاطرنشان کرد: برخی از مسئولین هیئات مذهبی در طول سال در سه یا چهار مناسبت مذهبی فعالیت دارند که شایسته است با استفاده از ظرفیت‌هایی که دارند برنامه‌های خود را گسترش بدهند و با استفاده از سخنرانان و مادحین اهل بیت (ع) و اجرای برنامه‌های متنوع خاص دیگر جهت جذب اقشار مختلف جامعه تلاش بیشتری داشته باشند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بهار ضمن تشکر از کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی بهار افزود: خوشبختانه هیئات مذهبی در عرصه‌های مختلف مذهبی و ملی بویژه در ایام کرونا و جهاد تبیین و موارد دیگر که عام‌المنفعه بوده، فعالیت‌های زیادی انجام داده اند که قابل تقدیر است.

قربانی با اشاره به فعالیت‌های مستمر بیش از ۳۰ هیئت مذهبی در طول سال گفت: با رایزنی‌های انجام شده با کانون مداحان و برخی از فعالین فرهنگی دینی شهرستان در نظر داریم اکثر هیئات را با رویکردی جدید به سمت و سوی برنامه‌های قرآنی هدایت کنیم تا همه اعضاء از معارف دینی بهره‌مند شوند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار