کد خبر: ۱۴۴۱۷
حجت الاسلام کرمی خبر داد:

هماهنگیِ طرحِ زندگی با آیه‌های قرآن در شهرستان بهار برگزار شد

اولین جلسه هماهنگیِ طرحِ زندگی با آیه‌های قرآن پیش از ظهر امروز در حسینیه مسجد سیدالشهدا شهرستان بهار با محوریت آشنایی با قرآن و برنامه‌ریزی آن برای ماه رمضان برگزار شد.
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

هماهنگیِ طرحِ زندگی با آیه‌های قرآن در شهرستان بهار برگزار شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این جلسه حجت الاسلام مهدی کرمی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: به‌منظور بهره‌مندی از ماه رمضانی پربرکت از سفره قرآن کریم، سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار، اقدام به برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی از آیات قرآن در ماه رمضان دارند.

حجت الاسلام کرمی افزود: با همکاری ائمه جمعه سطح شهرستان اختصاص بخشی از خطبه‌های نماز جمعه به تبیین طرحِ آیه‌های زندگی برنامه‌ریزی و منظور شده است.

مسئول اداره تبلیغات شهرستان بهار تصریح کرد: مبلغین و روحانیون نیز برای تشویق مردم در طرح زندگی با قرآن و آیه‌های قرآن در این برنامه کمک خواهند نمود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نیز برای تبیین و تشویق دانش آموزان با طرح جُز خوانی در مدارس، با این طرحِ زندگی با آیه‌های قرآن سهیم خواهد بود.

حجت الاسلام کرمی به نقش بسیج در این طرح اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برایِ تشویق بسیجیان توسط مسئولین پایگاه‌های مقاومت بسیج در دستور کار قرار دارد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار به نقش حوزه‌های علمیه برای اجرای این طرح تاکید نمود و نقش حوزه‌های علمیه را محوری خواند و به نقشِ اطلاع رسانیِ مبلغین اشاره نمود و در حمایت مالی این طرح شهرداری را جهت نصب بنر و سازمان اوقاف را نیز ملزم به حمایت‌های مالی عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: اداره ورزش و جوانان، هلال احمر و اداره کتابخانه‌های شهرستان در حمایت شرکت جوانان در برنامه‌ها به این طرح کمک خواهند نمود.

حجت الاسلام کرمی به اهمیت قرآن در ماه مبارک رمضان و اهتمام فعالیت‌های ادارات در رابطه به آن پرداخت و تصریح کرد: باید ادارات یک برنامه منظم و مُدوَّنی برای اُنس بیشتر با قرآن در ماهِ بهارِ قرآن داشته باشند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار