کد خبر: ۱۴۴۲۳
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملکشاهی انجام شد:

برگزاری جلسه هم اندیشی طرح مسطورا در شهرستان ملکشاهی 

جلسه هم اندیشی طرح زندگی با آیه‌ها (مسطورا) در شهرستان ملکشاهی برگزار شد.
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

برگزاری جلسه هم اندیشی طرح مسطورا در شهرستان ملکشاهی به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، جلسه هم اندیشی طرح زندگی با آیه‌ها (مسطورا) در شهرستان ملکشاهی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام روح الله مرادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملکشاهی، ایوب فرجی معاون پرورشی آموزش و پرورش، پورعسکری کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران و مربیان موسسات و خانه های قرآنی شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام مرادی ، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: قرآن کتاب زندگی است، کتاب حکمت است، کتاب درس است. قرآن برای همه‌ بخشهای زندگی درس دارد. هر صفحه‌ای از قرآن را که شما نگاه کنید، وقتی دقّت کنیم، تدبّر کنیم، در هر صفحه‌ قرآن انسان میتواند ده‌ها نکته‌ اساسی برای زندگی پیدا کند.

حجت الاسلام مرادی افزود: با توجه به اهمیت این طرح ان شاءالله  با همکاری ادارات فرهنگی شهرستان و حضور مربیان و فعالان قرآنی سعی خواهیم کرد به منظور ترغیب مردم مخصوصا جوانان و نوجوانان ،مسابقه ای بر اساس محتوای این طرح برگزار کنیم تا همه علاقمندان به قرآن بتوانند آیات منتخب را حفظ و در مفاهیم آن تدبر کنند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار